Nakon vrlo dinamične noći i incidenta sa Nemanjinim gaćama, ustajem i polazim na doručak.
E nećeš vala ovaj put.
Uzimam kolač sa višnjama i što se usput ne bih malo osvetio Ivoni za jučerašnju podvalu. Na saveti sam napisao nešto i stavio ispod poklopca. E sad da vidimo njenu reakciju.Alarm jebeni alarm.
Vreme je za novi tačnije prvi dan naših priprema za svetsko prvenstvo. Igramo za tri dana prijateljsku utakmicu sa Norvežankama, kako bi se uigrali. Izlazim na terasu da udahnem svežeg vazduha ne bih li se razbudila i vidim nešto što sigurno ne primada ni meni ni Isidori. Muške bokserice sa supermen logom na njima.
Nemanjine su . Pa dobro vratiću mu ih kad stignem.
Odlazimo na doručak.
Nema nikog oko kolača pa ubrzam da uzmem što veću količinu da ne bi ostalo onom smradu.
wtf šta je ovo
Uzimam salvetu na kojoj piše " zakasnila si ;)"
Tačno sam znala od koga je.
" vrlo smešno" sarkastično sam mu rekla dok sam prolazila pored Dušanovog stola
" ko gubi ima pravo da se ljuti"
dobro dobro Vlahoviću zapamtićeš ti mene ." Bogdanović dodji ovamo začas!" - čujem selektora kako me doziva da sedem. Da sednem za sto za kojim je sedeo stručni štab obe ekipe. Jedino prazno mesto dirket ispred Cvetkovića i Piksija.
Iskreno osećam se ko pred časnim sudom. šta je ovo rekla sam?" I kako je prošla matematika ?" - upita me Piksi na šta se ja izčudim.
" Molim ? Aaa kontrolnii!"
ja i moje pamćenje zlatne ribice
"Biće prelazna to je bitno"
Piksi i ostatak osoblja se nasmeje, meni iskreno nije do smeha jer će me ta matematika sahraniti.
" I Ivona kako ti se čini ekipa ? " ponovo upita Piksi
" Devojke su fenomenalne, kao da se znamo sto godina!"
" A od svetskog, nemaš tremu?"
Šta mu je sa ovim pitanjima aman.
" Iskrena da budem nemam, svaka od nas ima potencijal i još troduplo više želje za medaljom!" - ovde sam već bila malkice glasnija jer ne volim kad me neko podcenjuje
" Medalja? Na svetskom prvenstvu? Na kom prvi put učestvujete, ikad? Nemoj da imaš tolika očekivanja , manje će te boleti kad izgubite!" - dodao je jedan čovek koji je sedeo pored Piksija, ne znam ko je on tačno.
Au sine e sad ćeš dobiti šta zalužuješ.
Po prirodi sam drčna i ne trpim nepravdu i ponižavanje, koje sam upravo doživela od ovog matorca. Lupim šakama od sto, odgurnem stolicu iza sebe, i iznervirano ustanem .
" Dosta je bilo tog ponižavanja i umanjivanja truda koje žene ulažu! Pojedinačno svaka od nas je uložila truda i snage kao i muškarci ovde! A vama gospodine i svima ovde lično obećavam, DONOSIMO MEDALJU! "
Nisam ni imala predstavu da su se svi okrenuli ka meni i da su me svi čuli, ma šta svi ovde čula me cela Pazova.
Dragiša, Piksi i svi kolektivno su ostali u šoku, ali primetila sam im neki ponos na licu." Važi devojčice, nećeš ti ni stići do protivničkog gola a već će te biti u avionu za nazad." - isti onaj matori od malopre mi dobacuje a zatim se ceo sto skuplja i odlazi.
Cvetković me pogledao preko ramena, a
videla sam mu ponos ali i dozu tuge u očima. Kao ni on da mi ne veruje. Ostala sam da stojim tu ko pipišana." Eej dobro je, nek si im rekla, dodji sad vamo" - za ramena me hvata Milica Mijatović i upućuje da sednem sa njima i konačno okusim svoj doručak.
Zavitlavam se sa Pavlovićem kad čujem udarac o sto i škripu stolice. Ivona. Vidim je kako stoji za stolom sa stručnim štabom .
"... DONOSIMO MEDAJU"
Mislim da nikad nisam bio zatečeniji nego sad. Kakva devojka. Suprotstavila se celom stolu " stručnjaka " i obećala medalju. Hrabro.
U tom momentu bih tako voleo da sam mogao da je zagrlim, što je najgore i pošao sam ali sam video da joj je Milica prišla i odvela je za sto.
" opasna je ova mala jebem ti sunce" - iskomentarisao je NemanjaU svlačionici zenskog tima pred trening
" Nisi videla facu Piksija kad se Ivona prodrala! Čovek je već počeo da se moli bogu da ga ne sastavi sa zemljom!" - šalile su se devojke, ali iskreno nije mi smetalo. Sve su me podržale i čak šta više mislim da im se i moral podigao i da sad i same veruju u pobedu.
" Dobro devojke danas mala izmena plana treninga, mešamo se sa momcima"
Pade mi mrak na oči kad je selektor ovo izjavio.
ESTÁS LEYENDO
HEROINA
Fanfic"He looked at her as a man looks at a faded flower he has gathered, with difficulty recognizing in it the beauty for which he picked and ruined it." ~ Ana Karenina _____________________________________________ Priča o Ivoni, devojci pred kojom je bl...