31. "Osveta se služi hladna"

468 19 2
                                    

Izlazimo svi iz bolnice. Vukovi roditelji i mi sa njima.

"Deco neizmerno vam hvala što ste tako divni drugari. Verujte da je i nama bilo lakše kad smo vas videli pune vere u Vukov oporavak!"
"Nema problema Ceco, znate da smo svi kao braća i sestre!"

"Oćeš do mene? Umirem od želje da čujem kakav je Darko kao otac jer prema nama je mazohista!"
"Hahahaha ima i na tom polju par propusta"

Stavila sam kafu, iako je bilo skoro devet uveče. Stefan i ja smo se mnogo bolje upoznali. Stvarno je dobra i zanimljiva osoba. Isto zna da lupeta kao i Vuk. Ali zato se kaže skim si takav si.
Odjednom nam zvoni neko na vrata. Nisu moji roditelji to sam sigurna. Iako se moj život raspada oni ne mogu da kupe kartu dan ranije i da dodju.
Otvaram vrata a na njima stoji policija.
"Dobro veče. Ti si Ivona Bogdanović?"
"Jeste ja sam."
"Ivona šta se-"
"Stefan Stojanović?"
"Da?"
"Jel imate 5 minuta, vrlo važna stvar je u pitanju"
Samo sam se pomerila i pustila da jedan inspektor i dva policajca udju.
"Punoletni ste oboje?"
"Jesmo"
"Dobro, da počnemo onda. Ja sam inspektor Vladimir Gajić. Ja radim na slučaju od utorka.
Čuli smo da je ranjeni momak dobro, drago mi je jako zbog toga. Stefane imam za tebe par pitanja. Ispitali smo osumnjičene za napad. Odmah su priznali šta su uradili. A sad par pitanja za tebe..."
Ispitali su Stefana neka banalna pitanja, na foru šta se dogodilo gde si ti bio kako si učestvovao. Šta li će samnom da pričaju pa ja uopšte nisam bila tamo.

"Ivona?"
"Molim?"
"Pitaću te nešto, ali te molim da ukoliko prvi put čuješ ovo ne reaguješ burno."
"Okej"
"Da li si znala da su batinaši bili poslati po tebe?"
Mislim da mi se želudac preokrenuo za 360 stepeni.
"Po mene? Zašto po mene?"
"Ko su oni? Ko ih je poslao to vi meni recite!" - Stefan je bio taj koji je reagovao burno
"Poslala ih je Teodora Sjenčević."
Opet ta kurva. Opet sam zbog nje propustila šansu sa Dušanom. Zbog nje je Vuk zamalo nastradao.
Jebaću joj majku za ovo.
"Poznajete je?"
"Upoznale smo se ranije."
"Dobro ona je trenutno na saslušanju. Neće vas povrediti ni ona ni njeni drugari koji su takodje privedeni. Ono što je nama fascinatno je zašto je to uradila. Vi nemate mnogo presečnih tačaka koliko vidim. Da li nam ti nešto možeš otkriti Ivona?"
"Jedini razlog koji mi pada napamet je-"
Ako mu izgovorim ime biće automatski uključen u ovo. Ne želim da mu pored karijere još stvaram probleme da mora da se vuče po tužilaštvima.
"Da Ivona? Vidim da znaš nešto. Reci mi odmah sad da ne bi i tebe vodio u stanicu pa da probamo na drugi način."
"Ne želim da umešam bilo koga."
"To ću ja sa odredim hoćemo li ga mešati ili ne. Da čujem ko je?"
"Vlahović, Dušan Vlahović "
"Znao sam. Istraživali smo prošlost i tvoju i njenu. Jedina zajednička tačka vam je on. Tačnije iz mog izvora njih dvoje su i bili u nekoj vezi. A ti ga beše samo mrziš, niste imali neki romantičan odnos, pa da ti se Teodora svetila jer si joj ukrala dečka. A i ja pričam gluposti! Pa da šta bi on radio sa klinkom uopšte?"
Ovo je zabolelo.
Stefan je primetio da su me inspektorove reči uznemirile pa mi se malkice približio.
"Jel to sve? Ako nemate više pitanja, jako smo umorni, dve noći spavamo na hodnicima urgentnog."
"Naravno taman posla da vas zadržavamo, ovde smo ipak mi zaposleni sa obavezama"
Kako mi je odvratan ovaj lik.
"A da još ovo sam hteo, takodje pošto se i o vama radilo u onom lažnom intervju Dušana Vlahovića, red je da vam i ovo kažem. Gospodjica Sjenčević je podmitila novinara da to objavi. Tako da vi sada imate osnova da je tužite ne samo sa pretnje nego i za klevetu"
Idalje sam frapirana od onoga što sam čula.  Nemam sad dovoljno moždanih ćelija da razmišljam o tužbi.
Ali platiće mi za ovo. Osvetiću joj se za ovo kad se bude najmanje nadala.
"Hvala Vam, laku noć"

Izašli su na vrata konačno. Mogla sam opet normalno da dišem.

"Ako nam je i ostatak policije ovako sarkastično, blago nama!"
"Bolje to nego da nas je ovde mučio da mu damo odgovore"
"I to je tačno. Idi ti slobodno lezi ja ću ovde sebi na kauču da namestim."
"Dodatna ćebad su ovde u plakaru"
"Važi. E Ivona stani! Mogu ipak nešto da te pitam?"
"Naravno reci."
"U utorak uveče, na večeru si išla sa Dušanom?"
"Trebala sam, nismo se sreli uopšte to veče. Nije nam bilo sudjeno izgleda."
"Žao mi je zbog toga... laku noć"
"Laku noć"

Otišla sam kod sebe u sobu. Nisam mogla da zaspim iako sam bila umorna kao pas. Fali mi nešto, tačnije neko.
Ustala sam i na prstima došla do dnevne sobe. Stefan spava kao beba. I taman pored njega ima mesta. Samo sam se tu uglavila. U roku od 2 minuta sam zaspala...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

u sledećem partu ide time skip

HEROINAOnde histórias criam vida. Descubra agora