46. "Lakat u rebra"

476 26 2
                                    

Danas igramo utakmicu protiv Olympic Marseille. Poznati su kao vrlo agresivna i tvrda ekipa. Provela sam juče ceo dan gledajući i proučavajući njihovu ekipu i istaknute pojednice. Prvi put sam se čula sa roditeljima od Stefanove posete. Rekli su da su razočarani ali i da je moj život i da se neće mešati. Ne podržavaju šta sam uradila ali ne može se sad ništa promeniti. Takodje su mi rekli da su svi malo ljuti na mene. Jer ovo nije samo stvar izmedju mene i Stefana, unela sam nemir u celo društvo. Stefan je Vukov bliski drug i sad svaki put kad sedimo biće neprijatno medju nama. Samo zato što sam ja bila glupa.
Ni Dušan mi se nije javljao idalje.
Baš zato što ni sa kim više nisam pričala, imala sam vrema da izučim današnjeg protivnika. Motivacija više mi je to što ću igrati prvu postavu.



Danas igra utakmicu, nisam je video dva puna dana. Ne znam uopšte šta se dogadja sa njom. Razmišljam da samo odem da je gledam i posle da je sačekam da pričamo. Ne mogu više da podnesem da ovako živimo.




Svaki put se iznova iznenadim kad vidim dres Barse sa mojim prezimenom. Žao mi da ga uopšte nosim i prljam.

Izlazimo na teren, stajemo jedna do druge, kreće himna lige šampiona.
Vreme je za početni udarac...

Došao sam u ložu. Kad sam video da je u startnih 11, obradovao sam se. Nadam se da će odsad sve češće igrati u prvoj postavi.

Nakon prvog poluvremena mreže su ostale netaknute. Moram da priznam jako su borbene.
Ne znam šta me više boli, cevanice ili rebra od stalnih udaraca koje su mi zadavale. Svako malo ulazi mi igračica u duel, prvo mi zabija lakat u rebra a onda da bi mi otela loptu iz nogu samo krene da me šutira u cevanice. Sudija to kao da nije videla. Sreća pa sam nosila kostobrane, u suprotnom mislim da ne bih hodala sad.
Oko 70' minuta iz slobodnog udarca sam dala gol.
Nakon toga su samo još više nastavili da nas fauliraju.
Prekipelo mi je više. Opet su oborile Aitanu, i to vrlo drsko. Devojci koja ju je saplela sam uletela i odgurnula je, nakon čega je ona pala. Krenula sam da je psujem na srpskom, jer Bože moj veći je užitak. Dotrčali su svi kako bi se sprečila potencijala svadja. Sudija izvlači žuti karton i pokazuje ka meni.
Jebem ti ja mater malo.
Ove su mi se već popele na kurac, sreća pa ih pobedjujemo.
U prolazu mi je jedna od njih nešto dobacila, predpostavljam na francuskom, svakako je nisam razumela.

Sudija kao da ne postoji. Svaki put se naježim kad vidim da su Ivonu oborile.
Kako je uletela onoj majmunki obožavam je.
Samo sam čekao da joj pukne film.




Mi imamo udarac iz kornera. Ovog puta sam brojala, bilo je četri ukupno lakata u rebra.

Kao da to neće biti dovoljno....

Mapi Leon izvodi udarac iz kornera. Izmakla sam se malo iz te gužve jer lopta leti ka spolja. Skačem i osećam da mi je tu samo jedna protivnica. Skačem sa njom jedan na jedan.
Ono što ja nisam videla, bila je još jedna igračica koja je išla na skok.
U sekundi smo ja i njih dve skočile.
Više ne znam ni gde ne lopta otišla. Prestala sam da mislim o njoj onda kada sam dobila snažan udarac u glavu.
Stopala mi stižu do zemlje.
Pišti mi u glavi, nezamislivo boli, vrti mi se.
Padam na kolena odmah, a zatim mi se prekida film.
Vidim sve isprekidano. Viku čujem polu prigušenu. Rukama sam se držala za glavu. Nešto mi se slivalo niz lice. Nisam sigurna da li znoj ili krv.... Onda kada sam podigla ruku i na njoj videla crveni trag, pomislila sam na najgore.
Ostala sam da ležim tu na travi dok se oko mene svašta dešavalo...

Verujem da će ovo biti poslednji akcija na utakmici. Naše devojke imaju korner. Gužva je u kaznenom kao i obično. Lopta leti i Ivona skače na nju. Svaka dlaka mi se naježila kada sam video da ne skače sama. Već ide dva na jedan. Te situacije su najgore i najrizičnije.
Lopta odlazi suprotno od gola. Medjutim, Ivona je posle doskoka ostala na travi. Drži se za glavu.
"Zašto ne ustaje?" - počeo sam naglas da govorim
Idalje ne ustaje!? Molim te Bože samo da nije ozbiljno...
Na teren ulazi medicinska ekipa.
Ovo nije dobro...

Već sam bio na nogama i rukama držao ogradu. Sad kad bih mogao, preskočio bi ovo i strčao na teren.
Oko Ivone su idalje lekari. Na ekranu su je prikazali izbliza. Zaledio sam se kada sam joj video krv preko pola desne strane lica...



HEROINAWhere stories live. Discover now