Tako smo provodili dane zajedno. Išli zajedno na treninge, vraćali se zajedno... Uveče gledali filmove ili išli u restorane. Legli bi zagrljeni ali nismo išli dalje od toga. Nismo se ljubili niti spavali. Suzdržavao se maksimalno, znao je da idalje imam dečka i dao mi je prostora da sama to rešim. Zbog toga ga još više volim. Mnogo je momenata bilo kad sam se i ja jedva suzdržavala da ga ne zaskočim. Na primer kada je nakon treninga izašao iz tuša samo u peškiru, ili kada mu ga rukom slučajno očešem dok gledamo film. Osećala se napetost i tenzija u vazduhu. Ona seksualna tenzija. Oboje smo željni jedno drugog.
Stefan i ostali su me uporno zvali. Pošto sam cele dane provodila sa Dušanom, samo sam odbijala pozive govorivši da ne mogu sad da pričam.Dušan večeras igra svoju prvu utakmicu. Igraju La Ligu protiv Seville. Imam propusnicu za VIP ložu odakle mogu da gledam. Lepo sam se sredila i pošla na stadion. Iako nisam, osećam se kao žena fudbalera. Ipak oko vrata sam imala akreditaciju na kojoj je pisalo "FC Barcelona player pass"
Sedam u ložu oko sat vremena pre početka utakmice. Znam da će uskoro izaći na teren pa moram da iskoristim poslednji trenutak da mu poželim sreću. Slikala sam mu gde sam i uz sliku poslala i poruku. Odgovorio je odmah. Nakon par minuta izašli su da se zagrevaju."Exuse me?" - neka jako lepa žena me je tapnula po desnom ramenu
"Yes?"
"I must say, your hair is so pretty! Who is your hairdresser?"
("Moram da kažem, tvoja kosa je prelepa! Ko to je frizer?")
Idalje nisam znala ko je osoba, ali mi je bilo preslatko što mi je pohvalila kosu.
"That's my natural hair, I haven't done anything with her."
("To je moja prirodna kosa, nisam ništa radila sa njom.")
"Oh lucky you! By the way I am sorry I haven't introduce myself. I'm Ana, Ana Lewandowski."
("Srećnice! Izvini nisam se predstavila. Ja sam Ana, Ana Lewandowski.")
Ovo je žena Roberta Lewandowskog.
Ajde Ivona čik probaj da se izblamiraš.
Ostala sam bez reči. Ona je to očigledno shvatila pa mi je uputila još jedno pitanje da vidi da li sam skroz nenormalna.
"I never saw you here. Which number is he?"
("Nikad te nisam videla ovde. Koji je on broj?")
Mozak je ponovo počeo da mi obradjuje informacije.
"Oh I um - " udahnula sam " First, I am Ivona, nice to meet you. And what do you mean by that?"
("Prvo ja sam Ivona, drago mi je. Na šta misliš?")
"Your boyfriend, husbands...? Which number is he?"
("Tvoj dečko, muž...? Koji je on broj?")
"Oooh no no no, my boyfriend is not here. I am here for my friend. Number 9, Dušan Vlahović."
("Aaaa ne ne ne ne moj dečko nije ovde. Tu sam zbog prijatelja. Devetka, Dušan Vlahović")
Lakše mi je bilo da joj ovako kažem nego da joj objašnjavam.
"Oh okay then. It was nice meeting you."
Čini mi se da se zagledala u moju akreditaciju.
"You play football?"
"Yes, I actually play here. I mean in women's team of course."
("Da ja zapravo igram ovde, tačnije u ženskoj ekipi naravno.")
"Wow! That's awesome! See you later!"
"Bye!"Utakmica je počela, Dušan igra u prvoj postavi. U 56' minutu je dao gol, ali je ubrzo poništen zbog ofsajda. Svakako gol je proslavio svojom prepoznatljivom proslavom. Uklizavanje i odmahivanje rukom. Baš mi je žao bio što je poništen. U loži su svi bili presrećni. Mislim da sam se ja posebno izdvojila. Pogadjate opet svojom nenormalnošću.
Čim je lopta ušla u mrežu ja sam skočila i krenula da vičem, dok je većina sedela na svojim mestima i tapšala. Kad kažem većina, uglavnom mislim na starlete koje su došle da budu vidjene. Shvatila sam da sve one gledaju u mene pa sam samo sela dole. Pogledom sam naišla na Anu koja mi se samo blago nasmešila i pokazala palac na gore.
Dobro, malo ću se primiti.
Svakako utakmica je završena pobedom.
Nakon utakmice sam sačekala Dušana koji nas je odvezao u njegov stan.Stavili smo neku picu da se ugreje i da gledamo film da bi brže zaspali.
Sela sam do njega i on je jednu ruku prebacio preko mene i njom me obgrlio.
Opet se oseća ta tenzija medju nama. Osetila sam da je par puta skretao pogled sa televizora na mene. Pošto ni ja nisam mogla više da izdržim sledeći put kad me je pogledao odlučila sam da uzvratim.
YOU ARE READING
HEROINA
Fanfiction"He looked at her as a man looks at a faded flower he has gathered, with difficulty recognizing in it the beauty for which he picked and ruined it." ~ Ana Karenina _____________________________________________ Priča o Ivoni, devojci pred kojom je bl...