22. "Ego ti neće stati u avion"

528 17 1
                                    

"VLAHOVIĆU ZAŠTO KASNIŠ GDE SI DOSAD?"
"Izvinjavam se misteru gužva je bila nisam ja kriv"
"Dušana Dušane šta ću ja sa tobom..."
"Da mi ne date da radim kaznu za ovo :D"
"Dobro me podseti, posle treninga onoliko minuta toliko krugova oko terena blago meni"
Do mojega...

Nedelja, 26. mart 2023.

Danas putujemo za Crnu Goru. Atmosfera pred polazak je fenomenalna. Bleki i ja se nešto glupiramo i naravno da baš u tom momentu dodje fotograf i slika nas.
Pred let šaljem poruku Ivoni.

Polećemo, nadam se da ćeš nas gledati sutra Ako dam gol a daću ga sigurno za tebe je da znaš :)
Dušan

Kako ste ti i tvoj preveliki
ego stali u avion?

Vrlo lako hvala, još koje glupo pitanje?

To je to zasada hahahahahha
Šalim se malo, srećnoo
I čuvaj se Crnogorki opasne su vrlo ;)

❤️


Krećem na trening i stiže mi poruka od Dušana. Na trenutak sam i zaboravila šta se desilo juče pa mi je i bilo čudno što mi je poslao poruku.
Odakle mu moj broj uopšte?
Vidi kako ima visoko mišljenje o sebi. Sad ću malo na zemlju da ga vratim.

"Dobro jutro Bogdanović" - čujem trenera Darka i molim se Bogu da je zaboravio onih 15 krugova
"Dobro jutro Dare!"
"Zaigrala za prvi tim i odmah zaboravila na ovaj tim ovde jel?"
"Nisam treneru znate da nikad ne bih to uradila, iskočilo mi je juče nešto neodložno"
"To ću ja da procenim, gde si bila?"
"Na groblju"

Darko se malo uozbiljio, znao je i on za moje probleme, znao je zašto nisam dolazila na treninge 3 nedelje

"Dobro Ivona, ajde ovaj put ću ti oprostiti. Ne mora 15 ali dobrih 10 kurgova ćeda istrčiš. Ne smem zbog drugih devojaka da budem blaži prema tebi samo zato što si mlada. Ajde sad na posao!"
"Važi hvala vam svakako."

Otišla sam kući nakon treninga mrtva umorna. 10 ili 15 krugova nebitno je kao da ih je bilo 100. Jela sam neku piletinu, istuširala se i kasnije zvala Vuka da dodje.

"I kažeš pomirili ste se?"
"Tehnički nije pomirenje pošto nismo zajedno ali rešili smo nesporazum to da"
"I ideš na večeru sa njim prekosutra?"
"Mhm"
"Dobro Ivona postaviću ti jedno jednostavno pitanje. Dal si normalna?"
"Zašto?!"
"Izadjete na večeru u utorak sve super, i onda se on u sredu vrati u Torino. I šta ćeš onda?"
"Nisam stigla da razmišljam tako daleko. Do juče nisam ni mislila da je moguće"
"Ne znam Ivona radi šta hoćeš, samo pazi da se ne sjebeš opet. Videla si, ljubav i fudbal ne idu zajedno."
"Jesam Vuče, vidiš moramo i o tome da pričamo... Ja ne mogu da ostavim sve ovde i da odem u Torino, on ne može da ostavi Torino i dodje ovde... Zajebano mnogo"
"Mnogo, mnogo. Nego pusti sad to, otom potom. Šta ćeš ti za svoju karijeru?"
"Šta tačno?"
"Jesi dobila neke ponude iz inostranstva?"
"Spomenuo mi je Deki (agent) da su se neki raspitivali za mene tokom i nakon evropskog."
"Jel imaš ti neku želju gde bi?"
"Znaš da imam. Jedan jedini odgovor. Barselona."
"Znam ja, ali morao sam da proverim da li si to idalje ti. Da se slučajno u ovom vrtlogu emocija i fudbala nisi izgubila..."
"Nisam ne brini. Idalje sa obe noge na zemlji!"
"To volim da čujem! Znaš kod koga idem na rodjendan prekosutra?"
"Kod koga?"
"Marka"
Marko je jedan od onih likova što znaju sve i dobar je sa svima. Uvek ima brdo keša i sve redom čašćava. U lokalnom kafiću obavezno se zna koji je njegov sto. Igrao je fudbal sa nama davno. Ali propao je posle prvog profesionalnog ugovora. Novac spucao na drogu, kurve i kocku. Šteta bio je potencijal ogroman.
"Auf pa nećeš valjda"
"Jel te zvao čini mi se da je rekao da jeste?"
"Ma jeste. Ali ne idem. Jao nisam mu javila. Reci mu ti kad budeš otišao. Dosta mi je sponzoruša. A ionako idem sa Dušanom da se vidim. Odkad ti ideš na takve proslave?"
"Važi. Ja idem malo da se proveselim, da vidim nekog poznatog iz bloka, nisam ih davno video."
"Nemoj da te čudi ako se pojavi tipa Lukasov sin, znaš da Marko ne bira baš društvo"
"Baš zato će da bude zanimljivo. Ajde sad pali taj film!"
"Jasno šefe!"

Sleteli smo u Crnu Goru. Dok sam bio u Airplane modu stigla mi je poruka od klinike da imaju termin u utorak pre podne. Odlično. Prosledjujem poruku Teodori što pre.
Prolazimo masu obožavaoca ispred aerodroma pa posle hotela. Volim kad mi prilaze deca da se slikamo. Znam koliko je to meni značilo kad sam bio mali.
Kostić i ja ulazimo u našu sobu. Imamo još oko 2 sata do treninga taman da pozovem restoran koji želim i napravim rezervaciju.

"Da da u utorak u 21h, prezime Vlahović, hvala Vam još jednom vidimo se!"
Vraćam se u sobu sa terase nakon što sam obavio poziv.
"Sredio si sve a šmekeru"
"Kole znaš koliko se radujem"
"Znači doćiće sigurno?"
"Valjda hoće. Mislim delovala mi je sigurno kad je pristala. Mada možda je i poneo trenutak i suze...?"
"Kakve suze gde ste to bili?"
"Na grobu njenog pokojnog dečka"
"Ne želim dalje da znam... Neću ni da mračim ali šta ako se ipak ne pojavi?"
"Ne znam iskren da budem. Razmišljaću o tome kad dodje vreme.  I sama mi je rekla razloge koji su prepreka. Možda se predomisli u ova dva dana. Nadam se da neće ali opet..."
"E moj Duci, znaš kako je moja baba govorila? Ako je sudjeno desiće se sad ili nekad. Lagano!"
"Hvala Kole. Aj dosta teških misli treba na trening da krenemo!"
"Au gde su mi čarape?!"

A u Beogradu za to vreme...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Unapred da kažem da će 23. i 24. part biti malo dosadniji. Pošto neće biti medjusobne interakcije izmedju Ivone i Dušana. Ali ipak trudila sam se da smislim neke smešne i slatke situacije da popunim malo priču. Moramo da dodjemo velikog zapleta.
Svakako od 25. parta kreće akcija. Ozbiljan zaplet sam vam pripremila hehehe
Vidimo se ❤️

HEROINAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum