3. "Ružin kolač sa višnjama"

583 17 0
                                    


Pogleda nam se susreo, ne Ivona nemoj da pokažeš slabost.

" Drž se Duci ova ima nešto protiv tebe" - dobacio je Nemanja
" Nemoj da me shvatiš pogrešno ništa lično , samo me novinarka iznervirala pitanjem, pa eto zalomilo se na tebi..."

Sad je već ustao i pošto je bio viši od mene oko 10-15 cm ( ja sam oko 179-180cm).

" I ja dobijam retardirana pitanja, pa ne vredjam druge" - rekao je to sa dozom besa u glasu.
E odlično sad je momenat da se posvadjamo.

" Dobro izvini nisam mislila da te uvredim, ali..."kreće Ivona drčni mood.... "samo sam bila iskrena. Nisi moj tip prihvati to. Neće ti se smanjiti muškost ako te jedna odbije"
Čuli su se samo podsmesi i neverica njegovih saigrača.
Momenat je prekinuo Piksi koji je ušao i pozdravio se sa Cvetkovićem.

" Ooo pa stigla si, drago mi je da si konačno ovde! Ovde se danima priča o tebi! Wunderkind, budućnosti našeg fudbala... !"

Ček jel to veliki Piksi o meni priča tako? Šok.

" Momci bre od ove devojke možete mnogo da naučite ugledajte se malo!" - reče Dragan , a na šta ja pocrvenim.
" Dobro ajmo Ivona da te smestimo uskoro će trening." - ubaci se selektor Cvetković.

Uzmem svoj kofer koji sam bacila da bih zagrlila Strahinju , usput se i sa njim pozdravim i samo bez okreta napustim prostoruju.
Dušan i ja nismo rešili šta smo započeli, ali bože moj ima vremena.
U sobi sam sa Isidorom Vučković, sjajna devojka. Igra u Spartaku iz Subotice. Igrale smo više puta jedna protiv druge ali nikad nismo pričale. Sve u svemu vidim da ćemo se zbližiti. Okeej vreme je za trening.
Upoznala sam se sa svim saigračima. Ostala sam potpuno zatečena kad sam imala priliku da upoznam svoje idole, kao što je Jelena Čanković ili Nevena Damnjanović. Prosto ih je uživanje za gledati. Trening jeste bio naporniji od odog na šta sam navikla, ali sam na kraju bila zadovoljna.

" Bravo devojke odlične ste bile, večera za sat vremena nemojte da kasnite !"
45 minuta kasnije

" E htedoh da te pitam, šta imaš protiv Vlahovića?" - upita me Isidora izlazeći iz kupatila.
" Ništa iskreno, samo me novinarka zatekla pitanjem pa mi izletelo. Ali vidim da nisam mnogo pogrešila, jer dečko stvarno jeste prepotentan. "
" E neka si onda oni rekla, pojedinci stvarno treba na zemlju da se spuste" - već gotivim ovu devojku. Isidora ima dečka pa je niko od njih ne interesuje.
" Vidim da mi je zamerio ali iskreno ne zanima me, nije mi niko u životu pa ako će da se ljuti nek se ljuti. Ajmo da jedemo , jedva čekam da jedem onaj fenomenalni kolač da višnjama!"

Nisam znala da nisam jedini obožavalac Ružinog kolača sa višnjama. I ja sam ga obožavala od prvog dana kad sam došla ovde .
Iz sale za ručavanje već se čuo žamor. Naravno da oni banditi prave haos. Ali dobro ostavljena su dva stola za našu ekipu.
Zgrabila sam tanjir, i prvo sam podigla poklopac sa dezertima. I tu je bila moja najveća ljubav, kolač sa višnjama. Začas sam se okrenula da uzmem viljušku i ne gledajući ubola preostalo parče . Ali moja viljuška nije bila jedina. Pored moje u kolaču se nalazila još jedna koju je držala neka muška ruka. Prateći od ručnog zgloba preko nadlaktice susrela sam sam opet sa tim braon očima.

" Prva sam ga uzela, moj je!"
" Da ali ja sam stariji mislim da je uredu da ga meni daš" iskezio se " ionako mi duguješ za onu izjavu!"
" ne dugujem ja tebi ništa Vlahoviću, ne budi mamlaz i pusti me da jedem na miru" - e sad me već izbacio iz takta
" neće moći mala"
Tražio si dobio si Vlahoviću.
" E e ej vidi Nemanja šta radi " - otvorila sam oči širom i pokazala rukom iza njega.
Okrenuo se a u tom momentu sam zdrpila kolač i trknula brzo da sednem. Sekund kasnije shvatio je da je namagarčen, i samo je stajao ti gledao u mene. Isplazila sam mu se i mahnula , na šta mi se on slatko nasmejao i namignuo.
Ok ovo nisam očekivala, ne mogu reći da mi se nije dopalo. Imam svoj kolač to je sve što mi je bitno hehe.

HEROINADonde viven las historias. Descúbrelo ahora