37. "Prvi dani na Novom Zelandu"

483 23 2
                                    

Dan utakmice, mislim kod nas je veče, a u Srbiji je jutro idalje.
Igramo na Waikato stadionu. Nikad pre nisam igrala na ovolikom mestu. Svesna sam da može i veće, ali razumite da je sve što je veće od pomoćnih terena Marakane meni ogromno.

Na moje veliko iznenađenje u startnoj sam postavi. Izlazimo na teren i kreću himne. Najlepši mogući osećaj. Kamera nas snima dok se intonira himna.
Nadam se da moji gledaju.

Kreće utakmica. Već nakon dvadeset minuta nalazim se u dobroj prilici. Sa desetak metara otprilike šutiram i pravo pod prečku ulazi lopta.
Prva utakmica i prvi gol na prvenstvu. Živim san doslovno.
Uklizavam do korner zastavice i svi dotrčavaju do mene.
Pred kraj prvog poluvremena dali smo još jedan. Strelac je bila neverovatna Jelena Čanković.
Početak drugog poluvremena...

Ibica 22. jul 2023, 10:15

"Hey bro can you put women's world cup?"
"Yeah sure! There you go"
"Thanks bro"
"Brate izgledao si kao najveći peder kad si ga to pitao"
"Ne seri Nikola, kako drugačije? Da mu uskočim u šank i otmem daljinski?"
"Dobro ajde šalim se smiri se. Jel to naše igraju?"
"Aha"
"Idalje misliš o njoj?"
"Nikad nisam prestao..." - ispijao sam utešan gutljaj svog koktela.

Nakon moje avanture na Mikonosu, shvatio sam da mi nije bolje. Samo mi je još gore. Slikali su me paparaci sa nekim devojkama koje su nam se tu samo prikačile. Kad sam video te slike stvarno je loše izgledalo. Ubedjen sam da Ivona misli da sam je samo iskoristio za jebanje i ostavio.

"U bre pa ona već dala jedan go u prvih dvaes minuta"
"Jeste, a daće još jedan najmanje"

Waikato Stadium

Bliži se kraj 90 minuta. Vodimo sa dva nula samo. Kažem samo jer je lagana utakmica, mogli smo i mnogo više. Ali ja ne bih bila ja kad bi dozvolila da ne dam maksimum. Krećem sa poslednjim atomima snage ka protivničkom golu. Da ga zaokružimo na tri.
Triput srpski.
I naravno dala sam ga. Slavlje gola se samo pretvorilo u slavlje ubedljive pobede i dobrog starta na početku.

Ibica

"Negde da izmere kojom brzinom je istrčala ovo. Brže od Radonje sigurno." - komentarisao je Strahinja
Ako niste dosad shvatili nas trojica i njihove dve devojke smo na Ibici na odmoru.
"Ponos moj"

26. jul 2023.

Forsyth Barr Stadium, Dunedin, 17:00h

Druga utakmica, ovog puta protiv Portorika.
Vrlo umerena utakmica sa šansama na obe strane. Trenutak naše nepažnje doveo je do toga da primimo go. Ali to je nebitno jer smo na kraju slavili sa 2:1

31. jul 2023.

Sky Stadium, Wellington, 19:00

Poslednji meč u grupi sa Španijom. Iskreno da ovaj duel sam čekala od kad smo došli. Možemo da igramo maksimalno rasterećeno i da uživamo, jer smo obezbedili prolaz dalje.

Izuzetno naporna utakmica. Špankinje su izuzetno jaka ekipa. Ni blizu prve dve. U prvom poluvremenu smo primili go. Verujte mi nakon toga sam mislila da ćemo ih dobiti još 5 barem. Celo drugo poluvreme smo se mučili da ih držimo dalje od našeg gola. Već me malo i nerviralo kako nam tako loše ide. U jednom od poslednjih naših napada Neveni Damnjanović je uletela protivnica, i time smo dobili slobodan udarac.
Lopta je bila postavljena na sigurno dvadesetak metara od gola. Ja i Jelena smo bili kod nje. Plan je bio da je ona preskoči a ja šutnem. Selektor je sugestirao da je predaleko i da centriramo na glavu nekome.

"Idi direktno u go!"
"A?"
"Kao na treningu one slobodnjake. Sad nam je jednina šansa za pogodak."
Tako je i bilo. Poslušala sam Jelenu i gadjala direktno u go. Nekim divnim čudom lopta je ušla izmedju prečke i stative.
Završeno je nerešeno. Bar nije poraz.

"Nice shot girl!"
Nakon utakmice prišla mi je Irene Parades da se pozdravi
"Thanks!"

Prošli smo i osminu i četvrtinu finala. Svaka pobeda je bila sve neočekivanija u Srbiji. Gledala sam komentare ljudi po društvenim mrežama. U svakoj utakmici smo autsajderi ali uvek nekako prodjemo.
Sutra je polufinale sa Brazilom.
Ah taj Brazil...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nadam se da nisam preterano smorila sa ovim fudbalskim delom. Trudila sam se da to malo razbijem sa ovim Dušanovim momentima.
Sledeći part su polufinale i neću vam otkrivati hoće li biti finale ili za treće mesto. I naravno put kući.
Trudiću se da vas ne udavim ovim fudbalom, već da se malo fokusiramo na Ivonu, ali pomalo i na Dušana ( ipak je priča i o njemu).
Sve ono o čemu sam i ja maštala sam pretočila u njen lik. Zato mi je i posebno bitno da shvatite koliko je sve to što je mlada i potcenjena bitno za razvitak priče i njen character development.

❤️

HEROINAWhere stories live. Discover now