24. "Ljubav je nemoguće smanjiti"

472 21 2
                                    

Nakon celog prvog poluvremena idalje nismo dali go. Crnogorci pružaju odličan otpor, neće ovo biti tako lako ko što sam mislio.
Ulazim u igru na početku drugog poluvremena.
U 78' minutu dajem prvi gol na asistenciju Mladenovića. Pritrčavam do kamere i stavljam dva prsta na pored čela. Nešto što sam video da Ivona radi. Valjda će se setiti da je za nju gol.
Nastavlja se igra i sad je već malo opuštenije jer vodimo.

"GOLL TAKO JE ZETE BRAVO!" - vikao je Jovan
"KAKAV ZET ĆUTI BRE!," - gadjala sam ga jastukom
"Opa šta je ovo iskopirao je tvoju proslavu gola?!" - primetio je Vuk
"Vidi stvarno"
Bilo mi je baš slatko. Znači da je gledao snimke sa mojih utakmica. Dobro dobro za ovo mu moram odati priznanje.
Zavšava se regularni deo i opet ima par minuta nadoknade.

"I JOŠ JEDAN BRAVO SINE" - opet Jovan uznemirava komšiluk
"Smiri se zvaće nam komunalnu!"
"Pa kad ih dere šta da radim! Ako se orodimo sa njim moja Ivona biće top"
"Ko bre da se orodi sa njim? Kad ga toliko voliš izvoli ti slobodno idi sa njim na dejt pa za devet meseci da vam vodim decu u parkić."
"Smešna si Ivona, znaš da muškarci to ne mogu. Mnogo jako udaraš loptu tom glavom." -uhvatio me za glavu i krenuo da mi rasčupava kosu
"E sad sam ti jebala mater"- gadjala sam ga svakim jasutkom kojim sam stigla
"Dobro je alo ludjaci!" - smirivao me je Vuk dok nismo razbili celu kuću

Dodaje mi Saša. Nalazim se u idealnoj poziciji u šesnaestercu. Šutiram i GOL! Au ala me krenulo! Moram da priznam imao sam malu krizu u Juventusu, nije me hteo go pa me nije hteo. Prošlo je dobrih nekoliko nedelja i mnogo utakmica a nijedan moj pogodak. Deo ovoga dugujem Ivoni. Ona mi je vratila neku veru u sebe, zbog nje sam srećniji...

Utakmica gotova. Slavlje prebacujemo u hotel. Ne znam odakle alkohol ali dobro je što je tu.

"Strahinja znaš ti koliko ja volim Ivonu!" - dve čaše vina su bile dovoljne da krenem sa laprdam
"O Duci pa i ja je mnogo volim!" - ni Strahinja(Eraković) nije bio u mnogo boljem stanju
"Ne ne ne možeš da je voliš više od mene! Ona je moja srodna duša!"
"Daj de mi je telefon da je zovem da joj kažem da je obojica volimo"
Strahinja je panično počeo da prepipava trenerku da bi našao telefon.
"Evo ga!"
"Ajde zovi je na video moram da vidim to lepo lice!"

Jedan ujutru je ko me zove sad. Ko god da je najebaću mu se majke. Jedno veče zaboravim da smanjim zvuk i neko baš tad nadje da me smara.
Strahinja E.
Mrtav je kad se vrati.

"Šta hoćeš ti budalo jedna?"
"IVONAAA"
Dve glave očigledno pijane su se unele u kameru telefona
"Jeste vas dvojica normalni? Pijani ste?"
"Ivona nije to sad bitno! Slušaj nas"
"Mi tebe mnogo mnogo volimo! Ja malo više jer si moja srodna duša ali i Strahinja te puno puno voli!"
"Sad ću Piksija da vam zovem unormalite se pobogu! Laku noć!"
Šta sam bogu skrivila da mi pošalje ova dva pacijenta?

"Možda se naljutila malo na nas"
"Ma nije voli i ona nas"
"Ajmo mi brate rodjeni da spavamo moram da budem odmoran sutra kad je vidim!"
"Ajmo"
"Alo vas dvojica što se derete?" - čuo nas je Tadić
"Oooo Dule pa zbog ljubavi kako zbog čega?"
"Čuje vas cela Podgorica, smanjite malo!"
"Da smanjimo ljubav!? Dule pa to je nemoguće!"
Jedva smo se nekako obešen jedan od drugog odgegali do naših soba.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ovaj part je nešto kraći, zato će sledeći izaći danas u toku dana. A u tom narednom kreće zaplet ;)

HEROINAWhere stories live. Discover now