Kasnije te večeri cela ekipa je slavila. Mi smo slavili pobedu a momci su podizali atmosferu u ekipi pred sutrašnji meč sa Litvanijom.
Za jednim stolom su sedeli treneri i pomoćnici. Šta mislite ko je puštao muziku? Pa ja i Radonja naravno. Krenula je naša komercijala , a na tekst pojedinih pesama su se pojedini stvarno šlogirali.
Jedini koji su vajbovali uz to smo bili nas dvoje."Šta ova omladina sluša ovo je strašno." - prokomentarisao je Piksi
Da još nekome ne bi krvarile uši prešli smo na narodnjake. Od Tošeta Proeskog do Tome Zdravkovića... svega je bilo...
Na Rozgu nisam mogla da ostanem ravnodušna.... da, popela sam se na sto..."OKUS MENTOLA LEDEN DAH OVO JE DOBAR OSJEĆAJ LJUBI ME LJUBI NE PREKIDAJ NEŠTO MI LIJEPO ISPRIČAJ" - drala sam se tako da su me čuli u Novom Sadu na Petrovaradinu verovatno...
Da se razumemo alkohola nije bilo... bar ne za igrače... khm khm stručni štab je nazdravio sa po kojom čašicom...
Bože kako je lepa dok je ovako srećna. Oči, osmeh, ti rumeni obrazi... Pa sve na ovom devojci je prelepo. To su moje misli bile i verovatno bih počeo da balavim da me Nemanja nije trgao.
"Duci uplašiće se devojka ako nastaviš da zuriš."
"A molim- ne zurim"
"Važi a ja sam kraljica Elizabeta, ustvari ne ona je mrtva pu pu ja sam onaj njen kako se zvaše što je sad kralj..."
"Čarls"
"E taj bravo, kako si ti meni pametan za te stvari , al zato si za ljubav glup ko noć."
"Vidi ko mi kaže."
"Ja i Isidora smo odlično hvala na pitanju... Ali ne ozbiljno jel ima neki pomak?"
"Aj dodji ispred ovde je buka"Izašli smo ispred ne bih li Nemanji objasnio šta se desilo u ova dva dana, jedino što nisam znao je da tu iza ćoška stoji Gudelj i ispostaviće se sve sluša.
"Prvo mi reci šta ti je Piksi rekao danas kad te pozvao?"
"On i Cvetković su me savatali. Upozorili su me da se klonim Ivone."
"Ali ti to nećeš uraditi zar ne?"
"Šta ti misliš šta bi trebao?"
"Zar te nije odbila sinoć?"
"Jeste, ali ne mislim da je to kraj. Danas sam saznao nešto o njoj i sad znam da moram polako da gradim naš odnos."
"Šta to ?"
"Obećaj mi da nikom nećeš reći"
"Znaš da neću"
"Pokušala je da se ubije Nemanja. Zbog Luke..."
"Auu... Dušane jesi ozbiljan sada?"
"Kao nikad u životu"
Nemanja se sa obe ruke uhvatio za glavu.
"Ne znam dal da mi je više žao ili joj se sve više divim..."
"Oba. Mnogo toga je prošla i ja sam debil što sam joj sve priznao sinoc. Nije spremna za novu vezu i sad to razumem. Ali želim da joj pokažem da je volim, da mi znači i da ću uvek biti tu za nju. A jednog dana kad bude spremna... do tad čekaću je. Čekaću je koliko god treba. "
"Svaka ti čast Duci, ipak nisi glup ko noć"
"Ma duvaj ga majmune"
"I čekaj sad kako ćeš šta ćeš?"Izašao sam ispred jer pokušavam da zovem Anastasiju. Odjednom čujem nekoga.
"Prvo mi reci šta ti je Piksi rekao danas kad te pozvao?"
"On i Cvetković su me savatali. Upozorili su me da se klonim Ivone."Vlahović i Radonjić. Znao sam da se nešto dešava izmedju Dušana i Ivone. Pa ne bi on onako reagovao prekjuče da je ljut na nju zbog intervjua.
"Pokušala je da se ubije Nemanja. Zbog Luke..."
"Auu... Dušane jesi ozbiljan sada?"
"Kao nikad u životu"Sad mi je iskreno bilo malo žao. Jebiga niko ne bi trebao da dodje u situaciju da digne ruku na sebe. Ne znam ko je Luka doduše. Ali ovo mogu da iskoristim da se osvetim njoj za ono ponižavanje na terenu, a mogao bi i Vlahoviću jer posle Katara mi nije simpatičan... Znam jednu osobu koju bi ovo interesovalo....
"...pa lepo si ti to smislio"
"Misliš da će upaliti?"
"Ne znam to, nemoj ništa da sjebeš i dobar si"
"To znam i sam, ajde da se vratimo unutra."Otišli su konačno. Sad meni zvoni telefon, zove me moja Taša.
"Ej ljubavi, izvini nisam mogla da ti se javim dosad sam bila u bolnici."
"Što?"
"Išla sam da obidjem sestru moju, Dunju, ovu što je imala saobraćajku pre mesec ipo dana."
"Ček ne sećam se da si mi to ikad rekla "
"Jesam sigurno, vozila se sa drugom... kako se beše zvaše... bio nam je bre u kući... e Luka... on je nažalost poginuo a Dunja se izvukla sa povredama ali biće dobro hvala Bogu"
"Čekaj čekaj Luka koji je poginuo? Upravo sam čuo nešto....""Ivončice zlato moje sledeći put ja tebe vodim u kafanu! Mnogo si bolje društvo od ovih balvana ovde! - drao se Vanja i svi su se smejali
Osećam se srećno kad vidim sve ove ljude oko sebe. Svi srećni veseli ... Da li sam upravo pronašla drugu porodicu?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nadam se da nije mnogo konfuzno, na brzinu sam ga napisala 🥲
Hvala svima koji čitaju ljubimm 💋
YOU ARE READING
HEROINA
Fanfiction"He looked at her as a man looks at a faded flower he has gathered, with difficulty recognizing in it the beauty for which he picked and ruined it." ~ Ana Karenina _____________________________________________ Priča o Ivoni, devojci pred kojom je bl...