Tru... Tru... Tru...
Sunetul unui telefon mobil a sunat lângă noptieră, făcându-le pe cele două siluete goale care se îmbrățișează să se miște ușor.
- Frate Miles... Frate Miles, telefonul tău mobil sună. - un băiețel a scuturat de brațul persoanei care se îmbrățișa cu o voce somnoroasă, făcând ca persoana chemată să fie nevoită să ridice mâna pentru a ridica telefonul mobil și a răspunde.
--Cine e? Oamenii vor să mai doarmă , tânărul a răspuns sec la apel, fără să se uite la numărul de telefon.
(-- P' Miles!!!! Unde ești?!) a răsunat țipătul ascuțit al apelantului.
- De ce vorbești atât de tare, Mon?
Întrebă el înapoi, pentru că își amintea bine vocea fratelui său.
Smile sau Miles - așa cum îl numesc mulți oameni - este un tânăr înalt și zvelt, cu părul lung până la gât .
(Hei Phi, ești din nou cu un alt copil? P'Mint este este pe cale să explodeze! Magazinul este plin...)
Fratele mai mic al lui Miles - Mon ,vorbi din nou, uimindu-l pe Miles. Se ridică și se întoarse să se uite la ceasul de pe tăblia patului.
Mă întorc acum, asta e....i-a spus Miles fratelui său, înainte de a închide și de a se ridica repede și de a-și ridica propriile haine pentru a se îmbrăca.
- Fratele Miles se întoarce deja? tânărul stătea în tăcere gol.
Există urme roșii ale poveștii de dragoste de aseară pe tot corpul lui.
Miles, care își pusese deja pantalonii, s-a apropiat și s-a aplecat peste capul tânărului și i-a sărutat ușor fruntea.
- Da, trebuie să merg la magazin. Mai stai puțin în pat , ne vedem mai târziu , spuse Miles, înainte de a-și pune repede cămașa și de a ridica cheile mașinii. Imediat a fugit din camera tânărului.
Miles a ieșit cu mașina din locuința băiatului mergând la magazinul să de fotografii.
Să se întoarcă la propriul magazin, înainte ca totul să se destrame.
- Smile!!! Te-am lăsat să te odihnești în Hua Hin pentru o săptămână, nu a fost suficient? se auzi o voce stridentă, când Miles intră în biroul lui și al surorii lui.
- Jay! Ți-am spus deja să nu-mi mai spui Smile! Sună-mi Miles, te rog, și nu mai vorbi despre Hua Hin. Este trist ,spuse Miles, înainte de a deschide grăbit dulapul pentru a scoate lucrurile.
NOTĂ: 1 Jay este un mod afectuos de a-ți numi sora mai mare.
- Doar pentru că ți-ai pierdut inima acelui copil pe care l-ai întâlnit acolo? Chiar știi doar să mergi după copii.... de aceea nu vrei să vii la magazin.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romance🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...