-Te-am întrebat și nu mi-ai răspuns, Miles. Phat îşi coborî puţin vocea.
- A venit să developeze o fotografie , răspunse Miles inevitabil.
- Și de ce trebuie să vină să developeze aici? Nu sunt alte studiouri care fac asta? Phat se plânse din nou.
Miles se întoarse indignat către Phat.
-Phat, el este clientul meu , spuse Miles și răspunse cu o voce adâncă.
-Dacă nu sunteți mulțumit, nu știu..... Dar nu te încurca cu clienții mei. Am deschis un studiou și am un bun venit tuturor clienților care vin , spuse Miles din nou.
Îl face pe Phat să mormăie, apoi Miles sa întors să continue să lucreze.
- Miles, Khun Yut a terminat de ales fotografia ,unul dintre angajații lui Miles a deschis ușa și a spus.
-Hmm ,a răspuns Miles și a început să plece.
Mmm...
Phat îl apucă pe Miles de braț mai întâi, se uită la mâna lui Phat cu ochii nemișcați.
- Lăsați angajați să arunce o privire, de ce trebuie să faceți acest lucru? a întrebat Phat din nou.
- Atunci de ce nu vrei să merg să-l văd? Gandeste-te la asta , a întrebat Miles, dar nu a așteptat un răspuns.
Silueta zveltă și-a tras brațul din strânsoarea lui Phat și a plecat imediat, cu Phat urmându-l aproape în spate.
Yut l-a văzut pe Miles întorcându-se și i-a zâmbit, înainte de a se opri puțin când l-a văzut și pe Phat în spate.
- Ai ales, Khun Yut? întrebă Miles.
Phat nu merse departe să se uite la Miles și se uită la Yut nemulțumit, dar nu spuse nimic.
Miles s-a aplecat să se uite la fișierul imagine pe care îl selectase Yut, împreună cu editarea pentru a dezvălui imaginea.
- În aproximativ o oră, Khun Yut poate veni și lua poza. Puteți merge mai întâi și faceți niște comisioane , spuse Miles înapoi.
-Atunci voi sta și voi aștepta în studiou a răspuns Yut.
- Bine, stai și așteaptă mai întâi pe canapea de acolo. Îți aduc niște apă , spuse Miles înapoi, făcându-l pe Yut să stea pe canapea.
Phat la urmat, în timp ce Miles a mers să aducă apă pentru Yut.
- Dacă nu știi unde să mergi, poți să te culci, Phat. Nu mă deranja ,spuse Miles, când a văzut că Phat îl urmărea.
- Atunci vii cu mine , spuse Phat.
- Lucrez ,a răspuns imediat și Miles.
- Atunci du-te la birou, o voi face eu ...Nu trebuie să intri în studiou și să-l lași pe nenorocitul ăla să se uite la fundul tău , spuse Phat din nou.
Miles scoase un oftat greu.Pentru că Phat continuă să aleargă după el, dar refuză să spună că este gelos.
Miles nu spune nimic, dar merge să servească un alt client care tocmai a intrat și se asigură că Phat nu spune altceva.
Phat a scos un mormăit ușor înainte de a intra în biroul lui Miles. Miles se întoarse să privească și clătină din cap frustrat.
Nu știe cât va rămâne în această stare. Și va exista vreodată o zi în care Phat să-și recunoască sentimentele?
- Uh... prietenul lui Khun Miles locuiește aici? întrebă Yut, în timp ce Miles trecea pe lângă.
- Phat? întrebă Miles.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romance🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...