- Miles, câte zile vei închide de anul nou? a întrebat Phat când l-a văzut pe Miles intrând în cameră.- Timp de o săptămână, le voi acorda angajaților o pauză lungă ,spuse Miles înapoi.
- E bine, așa că te poți odihni puțin , spuse Phat, știind foarte bine că iubitul s-a săturat să conducă studioul.
- În această pauză lungă unde mergem, Phat? întrebă Miles.
- Am un loc unde vreau să merg. Dar nu știu dacă vrei să mergi cu mine sau nu? a întrebat Phat înapoi.
Miles făcu o mutră confuză.
- Unde? întrebă Miles curios.
• ⋅⋅ • ⋅⊰⋅ • ⋅⋅ • ⋅⋅ • ⋅⋅ • ⋅ ∙ ∘ ☽ ༓ ☾∘ ∙ • ⋅⋅⋅ • • ⋅⋅⋅ • ⋅⋅⋅ • ⋅
- Fii atent la volan si vezi daca soferul este beat sau nu la avertizat-o pe mama lui Phat în timp ce conducea să-i ducă pe Phat și Miles la stația de autobuz pe 30 decembrie, deoarece Phat și Miles au decis să nu conducă.
- Mamă, nu-i lasă pe șoferi să bea alcool , spuse Phat râzând.
-Nu poți avea încredere, în timpul festivalului e multă lume care bea. E bine că voi doi nu veți conduce. Altfel, mama s-ar îngrijora din nou. Pentru că voi doi nu sunteți obișnuiți să mergeți acolo sus , spuse mama din nou și Miles zâmbi.
- Chiar nu mergi cu noi? întrebă Miles.
- Nu, vor veni rudele tatălui tău. Trebuie să stau aici ca să le primesc. În plus, nu vreau să vă stau în cale spuse mama lui Phat zâmbind.
Acest lucru l-a făcut pe Miles să se simtă puțin jenat.
- Și Phat nefiind acasă, vei fi bine? a întrebat Miles din nou.
- Mi-au văzut fața până sau plictisit și nici nu vor să mă vadă , spuse Phat în glumă.
Miles făcu o mutră confuză.
- E exact cum a spus Phat, Miles nu trebuie să se gândească prea mult. Ne vom distra ,spuse mama zâmbind, înainte de a se opri la dubă.
Phat și Miles și-au ridicat mâinile în onoarea mamei lui Phat înainte să-și apuce rucsacii și să iasă din mașină.
- O să te sun, mamă. Ah, în ziua 1, așteptați apelul meu. Te sun în noul an. spuse Phat și mama lui dădu din cap.
Phat a închis apoi portiera mașinii și l-a luat pe Miles să cumpere bilete. Mama a condus acasă.
- Două persoane ....
Phat a cumpărat biletele și a ales un loc dublu.
Când a primit biletul, s-a așezat și a așteptat .
- Ți-e foame, Miles? întrebă Phat îngrijorat.
Ambii au doar rucsacuri, iar Miles are atașată o geantă pentru cameră.
- Nu, tocmai am luat micul dejun. Cum poate să-mi fie foame? răspunse Miles și Phat râse.
- Ah Phat, de ce spui că rudele tatălui tău nu vor să te vadă? întrebă Miles curios.
- Nu e mare lucru. Unchii și mătușile mei se plâng mereu că îmi trag mereu verii afară la băutură , a spus Phat în glumă , pentru că se întâlnește des cu rudele tatălui său și unchii săi mereu se plâng fără îndoială că bea mult.
- Esti un idiot ,spuse Miles, nefiind serios.
- Sincer, de ce m-ai invitat să sărbătoresc Anul Nou la Sangkhla? a întrebat Miles din nou.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romance🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...