Phat s-a dus direct la persoana pe care o dorea.
Scuză-mă , care este numele tău? întrebă Phat răspicat.
Acest lucru i-a făcut pe cei trei tineri așezați să se uite la Phat uluiți.
- Uh... Bună, numele meu este Khao , spuse un băiat drăguț.
-- Nu vreau să te cunosc, vreau să știu numele acelei persoane. spuse Phat, arătând spre celălalt tânăr care ținea brațul băiețelului pe nume Khao.
- Hahahahaha... dragul meu prieten, cineva vrea să știe numele tău , spuse râzând un alt om mare care stătea lângă el.
Phat s-a uitat la persoana pe care o dorea fără să se uite în altă parte. Cu cât îl vedea mai de aproape, cu atât mai mult îl făcea pe Phat să vrea să aleagă această persoană pentru a testa .
- Frate, de unde ai venit, întoarce-te acolo... spuse celălalt.
Ochii rotunzi se uitară la Phat înverșunat, ca un șoim. Cu cât lovește mai mult luminile din bar, cu atât ochii strălucesc mai puternic pe Phat.
- Nong Khao, te poți mișca puțin? Vreau să vorbesc cu această persoană ,i-a spus Phat tânărului pe nume Khao.
- Hei, cum îndrăznești?! celălalt l-a prins furios de gulerul lui Phat, când Phat a venit brusc după noul său băiat.
- Cum te numești? întrebă bărbatul înalt de lângă el, pentru că nu mai întâlnise niciodată o persoană atât de simplă ca Phat.
-- De ce vorbești cu el, Din? întrebă bărbatul care ținea gulerul lui Phat.
- Haide, Miles. Această persoană vrea să te cunoască, nu ar trebui să fie o relație proastă , spuse Din.
-- Ah... te cheamă Miles? Numele meu este Phat , spuse Phat imediat, fără ezitare.
-- Nu vreau să știu numele tău ,spuse Miles subliniind cuvintele, înainte de a-l împinge pe Phat departe de el.
Phat și-a mișcat ușor gulerul.
-- Ai'Phat, numele meu este Din. Serios, nu ți-am văzut niciodată fața. Este prima ta vizită aici? a întrebat Din curios, pentru că vine în fiecare zi aici.
- Da frate....vine des în vizită aici? a întrebat Phat înapoi.
--Ce este asta? L-ai numit frate pe Din, dar mie îmi vorbești informal! Sunt din aceeași generație cu nenorocitul ăla! strigă imediat Miles.
-- Dar fața lui arată tânără ca a mea și mă bucur să-l numesc așa ,spuse Phat, făcându-l pe Din să râdă în hohote când l-a auzit.
Nu era supărat pentru că Phat spunea că fața lui era mai tânără de cât a lui Miles, dar râdea mai mult la cuvintele directe ale lui Phat. Acest lucru îl lasă pe o persoană indie ca Miles fără să știe ce să facă.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romance🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...