-Pong, vorbesc serios.A vorbit din nou Din, care a luat locul șoferului.
Pong oftă greu.
- Frate Din, cred că dacă ți-ai dat osteneala să vii după mine, mai bine te duci și revezi fiecare cuvânt pe care l-am spus. Ce plănuiești cu adevărat? spuse Pong înapoi, făcându-l pe Din să înghețe.
Pong se întoarse să se uite la Din.
-Nu ești mulțumit, nu? În mine spunând asta? a întrebat Pong din nou.
-Ei bine... nu chiar. Nu sunt deloc supărat. Sunt doar dezamăgit că Pong nu s-a deschis față de mine. Din a trecut mai departe.
Pong oftă.
- Hai, frate Din. Mi-e foame. După ce mănânc, mă pot întoarce să mă odihnesc. Mâine am curs dimineata. Pong a tăiat imediat capitolul.
Așa că nici Din nu a spus altceva, pentru că știa că nu trebuie să continue să atace. Din l-a scos fără grabă pe Pong din tipografia lui.
- Ce ti-ar placea sa mananci? întrebă Din neliniştit.
- Paste în fața căminului meu , a răspuns Pong.
Nong, am zis că ar trebui să mergem să mâncăm... a spus Din, invitându-l să meargă în altă parte.
-O să mănânc acolo, Phi. Dacă nu poți mânca, du-te să mănânci singur în altă parte ,spuse Pong din nou.
Acest lucru l-a făcut pe Din să se simtă profund iritat în inima lui că Pong s-a încăpățânat să se pună așa, dar nu s-a plâns.
-Pot mânca în fața apartamentului lui Pong ,răspunse Din, făcându-l pe Pong să zâmbească în secret de satisfacție.
Din nu i-a luat mult să ajungă la căminul lui Pong. Noaptea este o zonă de vânzare cu o mulțime de tarabe de mâncare stradală, pentru că este o zonă de cămine studențești.
Din a tras în parcarea din fața turnului. Așa că Pong l-a dus la un stand de tăiței din apropiere.
- Ce vrei să mananci? Pong se întoarse să-l întrebe pe silueta înaltă din spatele lui.
-Orice, vă rog să-mi plasați comanda , spuse Dean.
Apoi Pong s-a întors să-l întrebe pe Din și pe sine, înainte de a-l conduce pe Din să-i găsească un loc.
-Vrei niște băutură, P'Pong? a întrebat o voce de adolescentă, care îi este familiarizată.
- Apă , răspunse Pong, fără să-i ceară măcar părerea lui Din.
Din însuși nu a obiectat la nimic. Din stătea uitându-se la Pong .
- Phi Din, la ce te uiți? Este ceva în neregulă cu fața mea? Pong a intrebat.
-Nu, vreau să mă uit, așa că mă uit , spusep Dean.
Se poate simți puțin inconfortabil când Din îl urmărește prea des. Dar Din poate fi și incomod, până când se obișnuiește și îl face pe celălalt să se distragă ușor să-l placă. Și Din s-a gândit că în curând Pong va fi ca toți ceilalți care au trecut vreodată pe lângă el.
-Așa că îl acuz pe P'Din pentru că s-a uitat la mine. Caut pentru mai mult de 2 minute, este 50 baht pe minut. Dar dacă mă privești superficial, nu trebuie să plătești , spuse Pong, făcându-l pe Din să râdă.
- Nu, chiar? a întrebat Din iar Pong a dat din cap.
-Spun adevărul , spuse Pong pe un ton serios.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romance🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...