SPECIAL: Halloween.

255 7 0
                                    

- Când te vei întoarce? Vocea lui Miles a vorbit la telefon singur în birou

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Când te vei întoarce? Vocea lui Miles a vorbit la telefon singur în birou.

(-Nu știu încă. Dacă se termină devreme, ar trebui să mă întorc înainte de 30, dar dacă se termină târziu, probabil nu până pe 1) a răspuns vocea lui Phat pe linie.

Acum Phat s-a întors să facă niște treburi de grădinărit pentru mama lui, dar Miles nu merge cu el, deoarece trebuie să stea la studiou

- Ei bine, când te întorci sună-mă , spuse Miles înapoi.

(-În timp ce eu nu sunt acolo, ieși, Miles?) a întrebat Phat.

-Nu face mizerie. Unde voi merge? -a întrebat Miles înapoi.

(-Poți să mergi oriunde vrei. Spune-mi, unde te-ai dus?)  a întrebat Phat din nou.

-Nu ieșeam, mă uitam mereu la studiou și mă întorceam în pat. Nici eu nu am dormit in studiou. Dacă nu crezi, sună-o pe Jay și întreabo , spuse Miles înapoi.

(-Voi suna și voi întreba)

Phat vorbi din nou, făcându-l pe Miles să-și încruntă sprâncenele în suspiciune.

- Cine a spus ceva sau ce ai auzit? De ce ai venit să mă presezi așa, N'Phat?  întrebă Miles neîncrezător.

Phat a tăcut.

- Phat ,ordonă Miles cu voce joasă.

(-Ah, a fost Pong. M-a sunat și a spus că P'Din te-a invitat la cârciumă de Halloween. Apoi m-a întrebat dacă merg sau nu. Și nici măcar nu mi-ai spus un cuvânt că P'Din te-a invitat afară. Cum să nu mă facă asta paranoic? Dacă fugi? a spus Phat în cele din urmă.

Miles, auzind răspunsul lui Phat, oftă încet.

Dacă nu ți-am spus încă, asta nu înseamnă că nu-ți voi spune despre asta, Phat , spuse Miles încet.

(-De unde aș ști? Probabil vei aștepta și vei vedea dacă mă întorc la timp. Dacă nu aș întreba, poate nu mi-ai spune, nu?) Phat a început să țipe.

_Phat, îmi ceri să lupt?întrebă Miles pe un ton iritat.

(-Oh, la naiba. Asta e.) Phat încheie apelul.

Miles se uită în jos la telefonul din mână, cu o expresie serioasă pe chip.

- Ce naiba ce întâmplă aici, naiba? Dacă vrei să fii stresat, nu-mi pasă ,îşi spuse Miles, pentru că a crezut că nu face nimic rău şi Phat s-a gândit prea mult.

30 octombrie

- Ce este în neregulă cu tine, Miles? Acum câteva zile, se pare că te înfurii ușor ,a întrebat Mint când și-a văzut fratele blestemându-se   în timp ce verifica fotografiile de pe computer.

- Nu e nimic, sunt doar obosit ,răspunse Miles.

- Ei bine, controlează-ți puțin simptomele. Aproape că nu sunt copii în magazin care să îndrăznească să vină la tine ,spuse Mint.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum