- Din cauza ta. Dacă ai fi răspuns fratelui tău de la început, fratele tău mai mic nu ar fi înțeles greșit în acest fel ,spuse Miles, nu foarte tare.
-Mi-a fost prea lene să răspund. Deci nu mă poți certa, nu? a întrebat Phat.
Miles se încruntă.
- Nu-i nimic, mi-e foame acum îl întrerupse Miles, în timp ce se apropia să arunce o privire la preparatele calde pe care Phat le servea.
- E deja cald, hai să mâncăm , spuse Phat, înainte ca cei doi să se aşeze să mănânce împreună până s-au săturat.
Amândoi s-au ajutat apoi să spele vasele și au urcat în dormitor. Miles i-a auzit telefonul mobil sunând, dar imediat ce a intrat în cameră, sunetul a încetat. Miles îl ridică și văzu că suna numărul surorii lui, așa că apăsă butonul de apel.
- Și acolo? a salutat Miles sora lui.
(-Când te întorci?), a răsunat vocea lui Mint.
-Mâine dimineață, este ceva urgent? întrebă Miles.
(-Nu este urgent, dar am o slujbă mâine seară. Un prieten de-al meu a venit și mi-a spus dintr-o dată. Sora lui mai mică s-a căsătorit, așa că a vrut ca un fotograf să facă poze la eveniment.) a spus Mint.
- Jay, de câte ori ți-am spus să nu mai iei genul ăsta de slujbă în grabă? Ce se întâmplă dacă plec departe și nu mă pot întoarce în timp? a mormăit ușor Miles către sora lui.
(-O, nu te plânge prea mult. Mi-ai cumpărat niște suveniruri?)a cerut Mint să schimbe subiectul.
- L-am cumpărat, când mă întorc mă duc mai întâi acasă. O să duc lucrurile mamei și tatalui , i-a spus Miles surorii lui.
(-Hmm, e în regulă. Mama și tata se plâng și de tine. Întoarce-te ca să-ți vadă fața.)
spuse Mint înapoi.(-Deci unde dormi?)a întrebat Mint curioasă.
-În casa lui Ai'Phat , a răspuns Miles, privindu-l pe Phat întins pe pat și uitându-se la televizor.
Miles a ieşit să vorbească pe verandă. Phat știa că Miles vorbea cu sora lui.
(-Cum merge această relație? V-ați certat din nou?), a întrebat Mint
-Ce relatie avem? Eu doar călătoresc cu el. A luat o pauză de la lupte , spuse Miles cu un zâmbet ușor.
(-Deci Phat a fost bun cu tine?)
întrebă Mint din nou, zâmbind ușor.- E bun, la naiba. E mult mai calm decât la început. Sau poate pentru că locuiește cu părinții lui și nu a vrut să se bată cu mine, nu știu. spuse Miles.
(-Începi să te simți bine cu Phat?) a întrebat Mint curioasă.
- In ce sens? - întrebă Miles înapoi, știind foarte bine ce a vrut să spună sora lui.
(-Îți place ce se întâmplă) spuse Mint râzând ușor.
-Woah! E târziu, poți dormi acum. Ne vedem mâine.
Miles a tăiat linia înainte de a auzi țipetele surorii lui, dar Miles întrerupe apelul.
Silueta zveltă a oftat greu, înainte de a se întoarce în dormitor.
- Phi Mint? -
Phat a ridicat din sprâncene și a întrebat scurt.
- M-a sunat să-mi spui că ai un eveniment mâine seară ,a răspuns Miles, dar s-a întrebat de ce a trebuit să-i spună lui Phat că a avut un eveniment.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romance🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...