Capitolul 17

227 10 4
                                    

-Miles

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Miles... Miles? Phat l-a strigat pe Miles pe drum, dar Miles nu s-a întors să se uite.

Silueta zveltă se opri și rămase lângă mașină.

- Smile!

Phat strigă numele adevărat al lui Miles cu o voce profundă, până când Miles se întoarse să se uite la chipul lui Phat.

- Cine te-a lăsat să-mi spui acest nume așa? întrebă Miles cu o voce severă.

- De ce nu pot striga? a întrebat Phat înapoi.

-Nu îmi place asta , spuse Miles
din nou.

- Dar voi striga , răspunse Phat, dar Miles se uită la Phat dezaprobator.

Muschiul pare să fi uitat povestea anterioară, așa că a venit să-l tachineze pe Miles cu numele care nu-i place. Acest lucru l-a făcut pe Miles puțin iritat.

- De ce ești supărat? l-a întrebat Phat pe Miles, uitându-se la cealaltă parte fără a privi în altă parte.

- Ce ai făcut să mă supăr pe tine? întrebă Miles.

Phat a oftat greu.

- Hai să vorbim în mașină , spuse Phat, înainte de a merge să deschidă ușa mașinii și să urce să pornească motorul și să aștepte mama lui.

Prin urmare, Miles deschise inevitabil ușa și se așeză.

--Ești supărat că m-am certat cu ei, nu-i așa? întrebă Phat în timp ce Miles închise ușa mașinii.

--Depinde de tine să te gândești la asta, ești mare ,spuse Miles murmurând.

-Sau ești supărat că ți-am strigat numele? a întrebat Phat din nou.

Dar de data asta, Miles nu răspunse, doar stătea acolo calm.

- Liniște așa, ai fost de acord ,spuse Phat, sprijinindu-se de scaunul mașinii și oftând încet.

- Oh... scuze, sunt genul de persoană care nu spune nimic corect ,a spuse Phat din nou, făcându-l pe Miles să pară surprins în timp ce Phat și-a recunoscut brusc greșeala și și-a cerut scuze.

--De ce îmi ceri scuze? întrebă Miles.

--Știu că ești supărat pe mine pentru că ai spus că nu ar trebui să mă înveți , spuse Phat.

--Și? E în regulă, pot să te învăț și alte lucruri.

Miles nu a putut să nu fie din nou ironic cu Phat.

--Smile... Phat îi strigă din nou numele lui Miles.

Nu știa de ce, dar acum Phat avea chef să-l numească pe Miles așa.

-Ți-am spus să nu-mi spui pe numele ăsta. argumentă Miles pe un ton înăbușit.

--Dar numele tău este Smile, de ce nu pot striga? Smile înseamnă zâmbet, nu ar trebui să zâmbești? spuse Phat în glumă.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum