Capitolul 1: Povestea Din💖Pong🔞🔞🔞

425 12 2
                                    

📱📱📱📱📱

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

📱📱📱📱📱

Telefonul mobil sună, făcându-l pe un tânăr care se îmbracă să iasă cu prietenii săi, să se grăbească și să-l ridice imediat.

- Ce? tânărul și-a îndoit gâtul ținând telefonul mobil, în timp ce își punea pantalonii. Mă imbrac. Unde te duci atât de grăbit, Phat? Ei bine, o să înțeleg...
asta-i tot , i-a spus Pong celui mai bun prieten al său.

După ce a fost grăbit de apelul unui prieten, tânărul și-a tras pantalonii și s-a verificat din nou în oglindă, înainte de a-și lua cheile de la mașină și portofelul și a părăsit imediat camera pentru a lua un prieten care este curios să-l încerce, precum Phat. .

-Dar Ai'Mon și Ai'Ryo? l-a întrebat Pong pe Phat când a ajuns la căminul său, a găsit silueta musculosă stând în fața turnului.

- Încă nu au sosit. Nu i-am sunat , spuse Phat, când văzu că era aproape timpul să plece.

-Ei bine, încearcă să suni ,spuse Pong înapoi.

Așa că Phat i-a sunat imediat pe ceilalți doi cei mai buni prieteni, dar se pare că Mon și Ryo nu pot veni.

- Suntem doar noi doi. Tu mergi? spuse Phat.

-O voi face, îmi doream de ceva vreme să merg la un pub ca acesta. Dar nu îndrăznesc să merg singur ,spuse Pong, curios să vadă cum sunt barurile gay.

Așa cum cel mai bun prieten al său Phat a vrut să știe pentru a încerca dacă este bine să faci sex cu un alt bărbat - deoarece fratele acestui cel mai bun prieten are un amant de sex masculin - Pong și-ar dori și el să viziteze un astfel de loc.

Pong și-a condus mașina prin Bangkok, ducându-l pe Phat la barul pe care l-a recomandat fratele lui Mon.

La sosire, cei doi au intrat în cârciumă. Pong se uită uluit în jur, văzând tineri de diferite vârste atingându-se.

Pong și Phat comandă băuturi să stea,  bea și așteaptă ca Phat să găsească pe cineva care-i place.

Pong a încercat să aleagă și să aleagă un tânăr pentru Phat, dar lui Phat nu pare să-i placă niciunul.

Pong s-a uitat în jur și a văzut că mulți tineri se întorceau să-l privească frecvent.

--Heh... nu te uita la mine... doar sunt în vizită. Ce fel de loc este acesta?

Gândi în secret Pong în mintea lui în timp ce evita privirea celor care îl priveau. Până când Phat a găsit persoana dorită, dar nu a analizat nimic.

Cel mai bun prieten al lui Pong s-a apropiat imediat de tânărul cu părul lung. Pong nu s-a ridicat să-și urmeze prietenul, lăsându-l pe Phat să vorbească singur.

- Arată foarte bine. Dar pare și familiar ,a spus Pong singur, când a văzut chipul persoanei cu care Phat a plecat să vorbească.

-Buna ziua. – o salută o voce lângă el, făcându-l pe Pong să se întoarcă și să vadă un tânăr înalt.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum