Capitolul 8: Ryo❤️Mon

166 11 1
                                    

- Când voi primi mai multe? a întrebat Ryo.

Mon a continuat să-și strângă buzele ușor, fără să spună nimic. Ryo oftă greu, pentru a-și înăbuși emoțiile din corpul său.

- O să aștept, Mon. Chiar dacă nu ești sigur, voi aștepta ,spuse Ryo pe un ton serios, înainte să se întoarcă și să se întindă pe spate lângă Mon.

Mon a simțit că creierul îi pulsa acum dintr-o parte în alta.

Ești supărat pe mine, Ryo? - a întrebat Mon cu voce joasă, pentru că nu voia ca Ryo să se enerveze pe el pe această chestiune.

-Nu am fost niciodată supărată pe tine, Mon. Te înțeleg. - spuse Ryo din nou.

Mon s-a întors să se uite la Ryo, apoi și-a întins brațele pentru a-l îmbrățișa.

- Atunci lasă-mă să te îmbrățișez așa. Daca nu esti deranjat , spuse Mon din nou.

Ryo zâmbește puțin, înainte să se întoarcă și să-l îmbrățișeze pe Mon în același mod.

- Dacă vrei să faci mai mult decât să îmbrățișezi, nu mă deranjează ,spuse Ryo zâmbind, apoi a fost lovit de Mon în mijlocul spatelui și și-a îngropat fața în pieptul lui Ryo, închizând ochii încet.

Mon a adormit ascultând bătăile inimii lui Ryo.

-Hmmm , în gâtul lui Mon se auzi un geamăt blând, când simte că ceva îi interferează cu somnul.

A încercat să se întoarcă și să fugă, dar revoltele tot au urmat. Până când a simțit o durere ascuțită în gât, făcându-l pe Mon să se trezească imediat.

Părul moale al celui care stă întins lângă el a fost ghemuit în fața lui pentru că acum Ryo este înfipt în curbura gâtului alb al lui Mon.

Prindere!

- Ce naiba faci?!

Mon l-a împins brusc pe Ryo în stare de șoc, fața lui era îmbujorată.

Ryo chicoti încet  corpul lui aplecându-se peste Mon. Cele două fețe nu erau departe unul de celălalt.

- Fac doar niște lovituri. Nu am făcut nimic mai mult decât atât ,spuse Ryo, făcându-i fața lui Mon să se încălzească și mai mult.

Își apăsă gâtul, chiar pe zona care îl durea pentru o clipă.

- De ce ai lăsa un semn?
întrebă Mon cu o voce scăzută.

-Vreau ca oamenii să vadă că ai un proprietar ,spuse Ryo nerăbdător.

- Ești nebun, Ryo? Dacă mama ta vede? Nu am avut nimic ieri, dar azi sunt..... , spuse Mon gândindu-se iar la ceilalți.

Ryo a oftat greu.

- Te gândești din nou la asta ,spuse Ryo, înainte de a-și lăsa capul în jos pentru a se uita la Mon, dar Mon s-a ferit de fața lui.

-   Ce e în neregulă, nu ai spus că mă vei lăsa să te sărut?  a întrebat Ryo.

- Nu m-am spalat încă pe dinti , spuse Mon încet, făcându-l pe Ryo să zâmbească.

-Eu nu mă supăr. Ryo a spus,coborând imediat capul.

Ryo și-a folosit una dintre mâinile lui Mon pentru a-l întoarce, în timp ce își strângea buzele până când erau complet deschise.

Limba fierbinte a intrat în acțiune înainte ca cealaltă parte să observe. Limba stângace era conectată printr-o limbă fierbinte, până când o senzație de furnicături s-a răspândit dedesubt.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum