Capitolul 6🔞🔞🔞

466 13 2
                                    

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Cum ai ajuns aici, Phat? a întrebat Miles imediat.

-- Am venit să-mi văd prietenul. Nu m-am gândit niciodată că o să te găsesc, deși am fost despărțiți doar de câteva ore , spuse Phat disprețuitor, cu privirea în așteptare pe chipul lui Miles.

Phat nu credea că îl va găsi pe Miles aici. Acest restaurant este deținut de tatăl unuia dintre prietenii lui Phat. El vine mereu să bea cu prietenii aici.

Phat îl văzuse pe Miles de când intrase în restaurant, așa că s-a eschivat să vadă în secret cu cine venea Miles.

L-a făcut doar pe Phat să creadă că era un alt băiat adus de Miles la restaurant.

Această lume este într-adevăr îngustă și înseamnă că este ziua cu ghinion a lui Miles.

- Fratele Miles... tipul ăsta este cu adevărat iubitul lui Phi? a întrebat tânărul pe nume Gab și se pare că băiatul pe nume Khao se comportă de parcă nu va renunța.

- Iată, voi doi ascultaţi-mă... Când am spus că sunt iubitul vostru? spuse Miles furios.

- Ce ți-a spus Phi? Că dacă vrei să fii cu mine, nu ar trebui  să acționați ca proprietar și ați acceptat amândoi ceea ce am cerut. Deci de ce mă tratați acum ca și cum aș fi iubitul vostru?  spuse Miles din nou.

Acest lucru i-a făcut pe cei doi tineri să tacă, pentru că chiar fuseseră de acord cu Miles așa. Dar la vremea aceea, cei doi tineri credeau că Miles are o singură persoană.

Khao s-a apropiat în grabă și a îmbrățișat unul dintre brațele lui Miles.

- Frate Miles, nu fi supărat pe Khao... Khao nu va spune altceva , imploră tânărul în grabă.

- Gap este același ,  încuviinţă celălalt tânăr cu bunăvoinţă, pentru că nu voia ca Miles să fie nemulţumit.

Amândoi sunt foarte pasionați de Miles.

Phat stătea cu brațele încrucișate și se uită la Miles, nu credea că Miles era atât de atractiv.

--Huh...  Phat chicoti în gât.

Sprâncenele lui Miles se încruntară ușor.

--De ce râzi? întrebă Miles.

- Nimic, doar râd de acești doi copii , spuse Phat.

- De ce râzi de noi doi? întrebă Gab.

Phat se uită alternativ la Gab și Khao.

- Ei bine, este amuzant cum ați venit să-l furați pe Miles, fără să știți asta...  Phat nu a terminat fraza, în timp ce se uita la Miles.

Miles s-a oprit, a fugit repede la Phat.

-- Taci acum, Phat.

Miles a strâns din dinți, doar cei doi oameni aud.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum