- Miles, pot intra?
Vocea lui Mint se auzi la uşă, făcându-l pe Miles să iasă şi să-i deschidă uşa.
A ajuns să fie nevoit să se întoarcă acasă de nevoie.
- Ce sa întâmplat, Jay? întrebă Miles, întorcându-l pe Mint să intre în camera lui.
Miles nu dormea aproape niciodată în camera lui, dar mama lui trimitea adesea oameni să curețe locul.
- Esti bine? a întrebat Mint.
Miles îi zâmbi înapoi surorii lui înainte de a se întoarce din nou în pat.
- Ce vrei să știi? întrebă Miles din nou, în timp ce se uita la chipul surorii lui.
- Este vorba despre tine și Phat , spuse Mint.
Miles zâmbește ușor, dar nu pare la fel de strălucitor.
- Nu este nimic , a răspuns scurt Miles, dar în inima lui, sunt multe lucruri la care să se gândească.
Când Mint a auzit asta, a știut că fratele ei cel mai mic probabil nu va spune ce avea în cap. Faptul că Miles întrerupe dialogul spunând că nu este nimic, asta pentru a vă anunța că nu vrea să spună sau să comenteze nimic în acest moment.
Miles, dacă ești inconfortabil de ceva, poți merge să vorbești cu mama și cu tata. Amândoi așteaptă să intri și să vorbești cu ei ,spuse Mint, îngrijorată de sentimentele fratelui ei.
- Chiar nu am nimic. Dar Jay merge la studiou? Miles a cerut să schimbe subiectul.
Mint a oftat greu.
- Doriți să mergeți? L-ai lăsat pe Phat să doarmă în dormitor, s-a trezit țipând , spuse Mint.
- Face doar zgomot. Aseară s-a îmbătat ca un câine. Nu s-a putut întoarce singur, până când a trebuit să mă duc să-l iau de la restaurant ,spuse Miles cu un oftat greu.
- Cred că o să devină și mai violent decât înainte dacă îi iese mahmureală și nu te are lângă el ,spuse Mint zâmbind.
- Asta e bine, se va obișnui curând, când nu voi mai fii lângă el , spuse Miles din nou.
Mint ridică o sprânceană confuză.
- Ce vrei sa spui cu asta? întrebă Mint suspicioasă.
Miles se întoarse să se uite la Mint.
- În curând Jay va ști. Chiar nu sunt gata să spun nimic nimănui acum , i-a spus Miles înapoi surorii lui.
Așa că Mint nu a mai pus întrebări, pentru că Miles nu va spune sigur.
- Ei bine, dacă ești inconfortabil cu ceva, poți vorbi cu mine când ești gata , spuse Mint.
Miles a dat din cap zâmbind.
-- Jay, dacă te duci la studiou și el întreabă de mine, spune-i că sunt ocupat acasă și că nu mă voi întoarce , i-a spus Miles surorii lui.
- De ce nu-l suni și spui? a întrebat Mint din nou.
- Spune-i , soră. Lasă-mă să mă odihnesc , a întrerupt Miles.
Mint dă din cap, înainte de a părăsi camera lui Miles. Silueta zveltă se întinse pe spate pe patul larg și se încruntă, gândindu-se la ce să facă în continuare.
-• ⋅⋅ • ⋅⊰⋅ • ⋅⋅ • ⋅⋅ • ⋅⋅ • ⋅ ∙ ∘ ☽ ༓ ☾∘ ∙ • ⋅⋅⋅ • • ⋅⋅⋅ • ⋅⋅⋅ •
- P'Mint, Miles nu se întoarce, nu-i așa? a întrebat Phat, care stătea aşteptând pe Miles în biroul lui, când l-a văzut pe Mint intrând.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Storie d'amore🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...