SPECIAL: Anul Nou Chinezesc.

202 6 4
                                    


- Te duci acasă în Anul Nou Chinezesc, Phat? a întrebat Miles în timp ce stătea în biroul lui verificând fotografiile clienților, cu Phat în apropiere, întins să citească o manga.

-De ce să mă întorc? Casa mea nu are absolut niciun ascendent chinez, spuse Phat.

-Și familia ta, respecți asta?  a întrebat Phat înapoi.

-Familia mea este thailandeză autentică. Dar probabil că părinții mei vor aduce un omagiu domnului ... Nu au fost niciodată atât de încântați de Anul Nou Chinezesc, răspunse Miles.

- Hm, dar cred că putem , să cumpărăm niște fructe și să respectăm raftul călugărului din magazin, ar fi bine ,spuse Phat amintindu-şi.

- Stai puțin, mai târziu cumpărăm ,spuse Miles înapoi și Phat dădu din cap.

- Nu uita să-mi aduci un Ang Pao în acest An Nou Chinezesc ,spuse Phat în glumă.

Notă: Ang Pao este un plic roșu, la datele comemorative este tradițional să puneți bancnote înăuntru și să îl faceți cadou.

Notă: Ang Pao este un plic roșu, la datele comemorative este tradițional să puneți bancnote înăuntru și să îl faceți cadou

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Miles se uită la iubitul său și își ridică sprâncenele.

- De ce naiba vrei un Ang Pao, a întrebat Miles înapoi.

Phat zâmbi strălucitor.

- Ang Pao al meu nu trebuie să fie bani, eu vreau să fie... spuse Phat fără să termine fraza, în afară de faptul că se uită la corpul iubitului său și își linge buzele.

-Numai asta l-a făcut pe Miles să știe ce a vrut să spună  cu Ang Pao  ,Phat.

Miles ridică imediat hârtia mototolită de pe masă și o aruncă în capul lui Phat.

-Esti atat de obraznic ,spuse Miles înapoi, dar simți un pic de căldură.

Phat se ridică în grabă de pe canapeaua pe care stătea întins și se îndreptă spre Miles.

- Îndrăznești să mă rănești, Smile? Hmm, îndrăznești? spuse Phat provocator, înainte să-l urce pe Miles și să-l muște tare pe obrazul lui Miles.

Miles împinse capul lui Phat, care era ascuns în obrazul lui.

- La naiba Phat! ticălosule, muncesc!!  strigă Miles în birou.

- Ce se întâmplă? Dragul tău este atât de grijuliu cu tine.

Se auzi vocea lui Mint, în timp ce deschidea ușa pentru a intra în birou.

- Cine dracu este mierea dulce? Lasă-mă, sunt inconfortabil , i-a spus Miles surorii lui, apoi s-a întors să vorbească cu iubitul său pentru a-i elibera gâtul, din care Phat începea să muște.

Phi Mint a venit să mă întrerupă, știai asta?  Phat a glumit că sora iubitului lui.

- Am venit să vorbesc despre muncă. Altfel, nu v-aș fi întrerupt pe voi doi , a răspuns Mint zâmbind.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum