-Vorbeste cu ea. - a insistat Din nou, când a văzut că Pong era încă nemișcat.
Pong pufni ușor în gât.
- Buna ziua , spuse Pong cu voce joasă.
(-Ce... este un bărbat?)
A spus o voce de femeie șocată pentru că nu a știut niciodată că Din este bi.
- Da, sunt bărbat , a răspuns Pong.
(-Deci... când Phi Din a spus că vorbește serios cu tine, asta înseamnă... că tu și P'Din sunteți un cuplu gay?)a întrebat din nou femeia.
-Nu sunt gay... vorbeste drept! strigă Pong înapoi.
(-Dacă nu ești gay, cum poți să vii să te întâlnești cu Phi Din? Bărbații care se întâlnesc cu bărbați se numesc homosexuali , a răspuns femeia.
-Nu!! Unii bărbați pot fi într-o relație cu un alt bărbat fără a fi neapărat gay. Pentru că nu implică sentimente, e doar bine să fii cu altcineva... Woah... de ce trebuie să explic așa ceva? P 'Din, nu pot spune asta.
Pong era iritat, pentru că nu știe să explice relația.
Pong nu s-a născut gay și nu a avut niciodată sentimente pentru bărbați înainte. Dar începe să fie puțin mai bine cu Din, dar cu alți bărbați, Pong încă nu a putut accepta.
- Nun, să spunem că sunt într-o relație cu Phi-ul tău și vorbesc serios. Asta e tot , spuse el și închise imediat.
Pong s-a așezat cu o față îmbucurătoare.
- Nu fi supărat, Pong ,spuse Din pe un ton rugător.
- Phi Din, m-ai pus în necazuri. Nu am stiut ce sa fac .
- Ei bine, cel puțin ea nu a văzut fața lui Pong și tu nu o vei vedea niciodată. Deci de ce ar fi Pong în necaz? spuse Din.
Pong nu putea decât să stea și să mormăie. Din doar s-a uitat la fața lui Pong și a zâmbit.
- Adu 150, te -ai uitat mai mult de 3 minute. - Pong întinse mâna în fața lui Din.
- Oh, nu ai uitat. - i-a răspuns în glumă Din, dar a fost de acord să ia banii și să-i livreze lui Pong oricum.
Pong a fost pus la locul său original.
- Du-te la culcare, P'Din. Am curs maine , spuse Pong, înainte de a merge la culcare.
Din stă pe covorașul de picnic de mai jos.
- Pot să mă uit la televizor? Din a intrebat.
- Hmm... dar mai întâi stinge lumina. spuse Pong și Din dădu din cap, înainte de a porni televizorul.
Pong s-a simțit și el puțin inconfortabil când Din a venit să se culce cu el așa, dar a încercat să nu se gândească prea mult și epuizarea, împreună cu sunetul slab al televizorului, l-au înmânat pe Pong să adoarmă în cel mai scurt timp.
Din stă întins pe pat și se uită la televizor, s-a ridicat încet și s-a uitat la Pong. Dându-și seama că Pong dormea, l-a mutat încet să se întindă împreună pe salteaua de picnic.
-Huh, nu m-am culcat cu Pong. Pong a venit să se culce cu mine.
Cei doi erau înfășurați într-o pătură groasă. Inconștient, Pong s-a aruncat în aburul fierbinte. Din a zâmbit încet, înainte de a adormi încet.
Ceasul deșteptător al lui Pong a sunat, făcându-l pe Pong să nu ajungă, ci să găsească ceva moale. Pong deschise încet ochii și se trezi încet.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romance🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...