Capitolul 8

236 12 0
                                    

Când vocea lui Phat s-a terminat, fata s-a întors și a părut confuză

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Când vocea lui Phat s-a terminat, fata s-a întors și a părut confuză. Miles râdea cu colțul gurii.

--De ce?  a întrebat femeia înapoi.

Phat se încruntă la fată în semn de dezaprobare.

- Soră, mai bine mergi la muncă. Dacă devii un chibrit așa, nu cred că îi va plăcea proprietarului barului ,spuse Phat cu o voce calmă.

A făcut ca fața fetei să pară puțin palidă.

--Ah, mă duc la muncă. Cât despre povestea tânărului...

Tânăra era îngrijorată să se întoarcă la povestea inițială.

--Nu trebuie să contactați pe nimeni.  AiÎnțeles? spuse Phat.

Tânăra s-a întors în grabă imediat la muncă.

--Nu știi să spui nimic, fără să ai grijă să nu fii nepoliticos cu Nong, spuse Miles.

--Nu trebuie să te prefaci că ești cool. Am venit să fac poze aici, cred că trebuie să-ți placă, fie că e alb sau negru, toată lumea se uită la fundul tău , spuse Phat, făcându-l pe Miles să se încordeze.

- Ei bine, este ca tine, nu? Doar  știi  să-mi urmărești fundul... să nu argumentezi că nu este adevărat. Dacă mă urmărești așa, ce înseamnă asta?  Phat se uită la chipul lui Miles.

- Tineri, calmează-te. Să nu ne luptăm acum, mai avem de lucru.

Mint era în apropiere și a văzut postura proastă a celor doi, așa că a venit prima să se amestece.

--Mint spune-i lui Ai'Phat să nu se mai poarte ca un câine nebun, care caută să muște alți oameni peste tot ,spuse Miles ridicându-se și plecând imediat.

Phat a început să se ridice, dar a fost oprit mai întâi de brațul lui Mint.

- Phat, stai așezat , i-a spus Mint lui Phat.

Phat a fost de acord să se așeze, dar ochii lui erau ațintiți asupra lui Miles,care vorbea cu subalternii săi despre următoarea scenă ce va fi filmată.

--Ce e în neregulă cu el, P'Mint?  a întrebat Phat.

- Doamne, nu știu ce se întâmplă între Phat și Miles și nu vreau să mă amestec, pentru că este vorba despre voi doi. Dar nu vreau ca Phat să-l invite pe Miles să lupte chiar acum. Pentru că dacă Miles este într-o dispoziție proastă, își va pierde și slujba. înțelegi ce spun? spuse Mint pe un ton serios.

Phat rămase nemișcat un pic, înainte de a da încet din cap.

--Da, îmi pare rău și pentru P'Mint ,spuse Phat, ridicând mâinile ca să-i ceară scuze lui Mint.

Mint a zâmbit ușor.

--Dacă vorbești frumos cu Miles, va fi și el drăguț. Dar trebuie să suporti schimbările lui de dispoziție. Când vrea să tacă, este tăcut. Când vrea să fie amuzant, va fi amuzant. Pur și simplu, are o mulțime de emoții diferite într-o singură zi și starea de spirit se schimbă foarte repede. Phat ai reușit să înțeleagi ce spun, nu? spuse Mint, pentru a-i permite lui Phat să-și ajusteze abordarea față de Miles și să nu fie nevoit să lupte des.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum