--Ce ai vrut să spui, poți să mai spui o dată? întrebă Miles.
--Ce am spus acum, n-ai auzit? întrebă Phat cu o sprânceană încruntă.
- Hmm , a răspuns Miles, l-a făcut pe Phat să se simtă rău.
- Nimic. Am vrut doar să te întreb unde mai faci poze? spuse Phat înapoi, cu o ușoară enervare.
--Oh... um, vreau să merg până la capătul podului ,spuse Miles înapoi, înainte ca Phat să plece.
Miles s-a uitat la spatele celui din fața lui și a zâmbit ușor.
Miles a auzit tot ce spusese Phat, dar nu-i venea să creadă că Phat i-a spus asta.
Și Miles nu voia să se gândească prea mult. Pentru că astăzi, Miles încă nu știe ce fel de relație are cu Phat.
--Phi Miles! Phi Miles, adu camera la Phon. Phon a mers la Miles și a spus.
- Ce vei face? l-a întrebat Phat pe fratele său.
-- O să-l împrumut pentru o clipă. În regulă, frate Miles? întrebă din nou Phon.
Miles a ezitat puțin înainte de a accepta să-l predea.
- P'Phat și P'Miles vor rămâne împreună acolo. O sa fac o poza pentru tine , spuse Phon, făcându-i pe Phat și pe Miles să înghețe.
--Nu este nevoie ,spuse Miles.
- Ce? P'Miles a venit să viziteze casa lui Phi Phat. Hai să facem niste poze. Prietenii fac adesea câteva poze împreună ,spuse Phon zâmbind.
Miles se întoarse să se uite puțin la fața lui Phat și Phat dădu din cap.
- BINE ,răspunse Miles, înainte de a merge să stea cu Phat.
- Ah, cei doi frați se sprijină de balustradă. Fotografia va surprinde priveliștea râului de acolo ,spuse Phon, în timp ce eu i-am fixat poza.
- Este atât de bună? l-a întrebat Phat pe fratele mai mic.
– Asta e, stai acolo... Phi Phat, pune mâna, uh... Îmbrățișează puțin umărul lui P'Miles. Dar dacă te simți obosit, poți să-ți îmbrățișezi talia , spuse Phon din nou.
Kan, Audi și Beam, au ridicat un ușor zâmbet.
--De ce trebuie să-l îmbrățișez? l-a întrebat Phat pe fratele mai mic.
--Oh, ce se întâmplă aici? P'Phat, încerc să-ți fac o poză. Nu ați făcut o singură poză împreună. Pune-te în poziție, ah... Beam, du-te și ajută-te să te îndrepti. Phon sa întors să-i spună lui Beam.
-BINE.
Beam a acceptat, înainte de a se îndrepta încet spre Phat și Miles.
--Phi Miles se îndreaptă spre P'Phat așa... P'Phat vă poate ține mâna pe balustradă dacă nu doriți să-i îmbrățișați gâtul și talia lui P'Miles. P'Miles se mută să stea puțin în fața lui P'Phat... da... așa... e bine? după ce a terminat poza, Beam s-a întors să-l întrebe pe Phon.
Phon a zâmbit satisfăcut, deși Phat nu și-a înfășurat talia și nu i-a îmbrățișat gâtul ,dar poziția în care Phat a întins mâna pentru a apuca balustrada din spatele lui Miles părea că Miles era oricum în brațele lui Phat.
--Grăbește-te și fă poza în curând ,i-a spus Phat fratelui său mai mic.
Phon apăsă rapid declanșator, înainte de a zâmbi larg.
--Gata, fotografia a iesit frumoasa. Vă rugăm să nu o ștergeți , spuse Phon, înainte de a-i returna camera lui Miles.
- Hai să aruncăm o privire.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romance🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...