-- Hei Miles, te-ai dus din nou la culcare? De asta te-ai întors acum? a salutat vocea surorii lui Miles, când și-a văzut fratele întrând în studiou.
- Făceam o excursie, nu face zgomot , spuse Miles supărat, pentru că încă este supărat de aventura de aseară.
- De ce ai o față atât de îmbufnată? De ce îndrepți acea furie asupra mea ?a întrebat Mint, pentru că s-a uitat la comportamentul ciudat al fratelui ei.
– Nu, nu e nimic Mint. Du-te la studiou in aceasta dimineața , voi veni mai după-amiaza și eu. Lasă-mă să mă odihnesc, mă doare capul, nu știu ce am , spuse Miles pe un ton ceva mai slab, pentru că știe că s-a supărat din greșeală pe sora lui.
-- Știu, ai băut prea mult, de aceea te doare capul. Urcă-te la duș și culcă-te , spuse Mint și Miles urcă la etaj.
-- De ce Miles merge ciudat? mormăi Mint pentru sine, înainte de a merge la studiou.
Cât despre Miles, când a ajuns în dormitor, s-a dus imediat la baie să facă un duș.
Silueta înaltă și-a introdus încet degetul lung pentru a curăța interiorul canalului lui din spate. Știe ce să facă pentru că a mai făcut-o cu băieții lui.
- La naiba, doare atât de tare! Miles strânse din dinți.
După ce sa curățat , Miles a făcut un duș și a ieșit să se îmbrace. Corpul slăbănog a trebuit să găsească mai întâi medicamente pe care să-l ia, pentru că nu voia să aibe febră .
Miles ia atât analgezice, cât și antiinflamatoare și se întinde încercând să nu se gândească la trecut. La scurt timp după epuizare, a adormit.
******†********************************
-- Și tu, ai ajuns mai devreme? la salutat Mon când l-a văzut pe Phat mergând spre el, care acum stă cu Ryo tăindu-i unghiile.
- Ryo, de ce nu-l iei pe Mon să îi tai unghiile și să îi tunzi părul la magazinul de animale? Este pentru el un loc minunat.... Așa că nu trebuie să te așezi și să îți tai unghiile așa , spuse Phat, glumind cu cel mai bun prieten al său.
--Nu sunt un câine Phat , spuse Mon înapoi.
--L-am forțat să le taie.... sunt prea lungi , spuse Ryo, în timp ce continua să stea și să taie.
-- Voi doi vă numărați zilele pentru a fi soț și soție , spuse Phat și clătină din cap.
- Atât de multe de spus, cum a fost aseară? Spune-mi puțin , a întrebat Mon curios.
- Am prins unul ,spuse Phat, gândindu-se doar la chipul lui Miles.
- Deci ? A renunțat atât de ușor? a întrebat Mon.
-- Ei bine, nu a fost atât de ușor. A spus că este gay. Cred că a vrut să mă tragă dar
s-a jucat cu persoana nepotrivită. Avea să mă drogheze dar îl spionam și apoi am ajuns să-l lovesc le-a spus Phat prietenilor săi.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romance🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...