-Ai de gând să te joci sau nu? a întrebat Ryo cu o voce calmă.
-Bine, poți să te joci ,spuse Mon cu o voce răgușită, înainte de a deschide jocul pentru a juca cu Ryo.
Mon a încercat să se comporte normal, în ciuda faptului că inima îi bătea din cauza evenimentelor din trecut.
-Ce este? Stând departe. De ce i-ti este frica? a întrebat Ryo când l-a văzut pe Mon stând departe de el, din moment ce au obiceiul să stea aproape stând unul pe picioarele celuilalt.
- Păi... păi... acum o să te simți inconfortabil ,spuse Mon cu o voce scăzută.
Brusc...
- Ce este atat de inconfortabil? Vino și stai lângă mine , spuse Ryo, trăgându-l de braţul lui Mon să se aşeze lângă el.
Mon se năpustește brusc.
- Doare! a protestat Mon, țipând .
Acest lucru îl face pe Ryo să-și lase mâna în grabă, deoarece a tras accidental puțin prea departe.
- Ești atât de violent cu mine ,a spus Mon înapoi.
Ryo se întoarse să se uite la Mon.
- Pot fi mai violent dacă faci ceva care nu are sens și mă face nervos ,spuse Ryo.
- Ticălosule, ești doar brutal cu mine , i-a spus Mon celui mai bun prieten al său, înainte de a continua să joace.
S-au jucat împreună o vreme, Ryo era tăcut de Mon, care stătea lângă el. Când s-a întors să se uite, a văzut că Mon stătea în picioare, ațipind.
- Huh, ca un copil răsfățat. Mon, dacă ți-e somn, du-te la culcare ,spuse Ryo zâmbind, înainte de a-l trezi.
Ochii lui Mon s-au deschis puțin la un semn din cap și apoi s-a urcat încet pe pat pentru a se întinde.
Ryo a verificat camera înainte de a stinge lumina și de a merge să se întindă lângă Mon.
Mon doarme acum. Ryo se uită la fața lui Mon în întuneric, înainte de a se apleca să îl sărute ușor pe obraz.
- Noapte bună Mon , spuse Ryo înapoi, înainte de a îmbrățișa talia subțire a lui Mon și de a adormi încet în spatele lui.
Ceasul deșteptător de lângă pat suna, făcându-l pe Mon să întindă mâna și să îl apese pentru a-l opri.
Simțea abur fierbinte și sunetul inimii cuiva Mon se ghemuia. Mon se încruntă și deschise ochii.
Brusc...
Mon a intrat imediat în panică când a ridicat privirea și a văzut fața lui Ryo de aproape. Șocul lui Mon l-a făcut pe Ryo să se trezească.
- Cat e ora Mon? întrebă el încet.
- Uh... e ora 7, avem curs dimineata. spuse Mon înapoi.
- Hmmm... Nu vreau să merg la facultate. Vreau să stau în pat așa toată ziua , spuse Ryo în șoaptă.
Acest lucru l-a făcut pe Mon să înghețe puțin. Nu vrea să creadă că Ryo vrea să fie cu Mon așa toată ziua.
- Ești nebun, dormi așa toată ziua? Deci, să nu terminăm de studiat. Mai întâi fac un duș, apoi te sun. a spus el înapoi, înainte de a se ridica din pat.
Ryo s-a întins pe o parte și s-a uitat la Mon care s-a apropiat să apuce un prosop.
Vreau si eu sa fac un dus. spuse Ryo, făcându-l pe Mon să se oprească pentru o clipă. Imaginea nopții a reapărut.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romance🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...