Intrând în cameră, Miles se uită în jur. Căminul lui Phat este o garsonieră, intrând vei găsi un pat. Camera nu este foarte mare, potrivita pentru 1-2 persoane. Există o bucătărie mică lângă verandă și o baie privată. Phat se duse să-și pună rucsacul deoparte mod normal.
- Aşezate , spuse Phat cu voce joasă, împreună cu mersul către dulap pentru a-și scoate cămașa de student.
-- Nu am venit aici să stau. Ce ai vrea să spui? Când termini, mă voi , spuse Miles pe un ton ferm și rămase lângă ușa camerei lui Phat.
-- De ce vrei să te grăbești înapoi? Sau îl vei căuta pe Nong Khao? întrebă Phat înapoi, înainte de a se întoarce să se uite la Miles.
Chiar dacă poartă doar pantaloni pentru că și-a scos cămașa asta l-a făcut pe Miles să nu mai aibă ochii. Dar nu era jenat că Phat își scoase cămașa în fața lui.
-- Cu cine vreau să mă întâlnesc depinde de mine. Nu trebuie să te implici , spuse Miles înapoi.
Phat se îndreptă spre Miles.
De ce nu? întreabă Phat încet.
Ochii lui îl priveau pe Miles din cap până în picioare.
-- Ei bine, de acum înainte nu ai dreptul să te pui cu nimeni în afară de mine. Pentru că nu-mi place să împart lucruri mele cu alte persoane. Chiar dacă utilizați diferite funcții , spuse Phat pe un ton calm.
Miles strânse din dinți și îl împinse pe Phat departe de sine.
- Cine crezi că ești să mă oprești? Tu și cu mine nu avem nimic. Acea noapte a fost doar o eroare temporară , spuse Miles indiferent.
Miles nu voia să-și arate slăbiciunea nimănui, chiar dacă chiar se simțea rău pentru acea noapte.
-- O eroare? A fost o greșeală pentru tine, dar pentru mine a fost intenționat. Sau ți-ai pierdut prestigiul? Intenționai să mă iei dar ai ajuns să fii tu cel care este luat , spuse Phat înapoi.
Miles strânse pumnul, pentru că ceea ce spunea Phat era adevărat. Nu credea că Phat știa ce plănuise.
-- Am uitat complet de noaptea trecută. E o noapte de care nu-mi amintesc ,spuse Miles cu o voce calmă, nevrând să se certe prea mult cu Phat.
- Ai uitat deja... ai uitat atât de ușor... - Phat încă nu s-a clătinat în tonul lui și înainte de a-l trage pe Miles neprotejat, mergând direct în patul lui.
--Așa că voi revizui pentru ca tu să-ți amintești , spuse Phat cu o voce severă.
Miles s-a ridicat în grabă să se ridice din pat, dar Phat a sărit imediat și l-a prins pe Miles întinzându-l pe spate și călare pe călare pe corp.
Prindere !! Brusc !! Lovitură!!
Ambii pumni au fost lansați , Miles l-a lovit imediat pe Phat.
Nu contează unde lovește, el vrea doar să-l scoată pe Phat de pe corp său .Phat și-a ridicat brațul protector, pentru a se acoperi de loviturile lui Miles.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romance🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...