Capitolul 28

246 13 6
                                    

Toți cei din hol s-au întors să se uite la Phat, Day se uită la Phat cu ochii nemișcați.

- Ce ai intrebat?  întrebă Brick înapoi, fără să știe ce a întrebat Phat.

Phon și Audi s-au grăbit să vadă.

- Cu doar o clipă în urmă, i-ai spus lui Phi că Miles i-a tuns părul. Cum este Miles? E un bărbat cu părul lung, mai înalt decât mine și e din Bangkok? întrebă Phat, vocea îi tremura și inima îi bătea cu putere.

- De ce vrei să știi?  întrebă Day încet.

- Phi Day, te rog spune-mi dacă este aceeași persoană pe care o caut , îi spuse Phat lui Day, cu ochii implorând.

Brick se apropie și se opri lângă Day.

- Spune-i, Day ,i-a spus lui Day.

Brick s-a uitat la atitudinea lui Phat și a știut că persoana pe care Phat a cerut-o trebuie să fie foarte importantă pentru el. Day s-a uitat puțin în jur.

- Ai, dacă vrei să știi, trebuie să-l întrebi pe Beam. Pentru că Beam l-a adus aici , zise Day înapoi, pentru că nici Day, nici Brick nu știau că Miles le spusese lui Kan și Beam să nu spună nimănui că el este aici.

Phat se întoarse să privească în hol și îl văzu pe Kan intrând cu Beam. Phat se duse repede spre Beam. Pentru că tocmai de când Day a spus că Beam l-a adus aici, Phat era convins că acesta era cu siguranță Miles pe care îl căuta. În timp ce Phon și Audi erau uluiți.

- Bună tuturor... - spuse Beam, fiind șocat când deschidea ușa pentru a-l găsi pe Phat.

- Beam, Miles a venit aici? Când a venit și unde s-a dus? Beam spune-i lui Phi unde s-a dus, Beam , întrebă Phat repede, până când Beam a fost luat prin surprindere.

- Calmează-te, Phat.

Kan l-a blocat repede.

- Cineva a spus că fratele Miles a venit aici? înainte de a se întoarce să se uite la Itt care ridica mâna pentru a-i face semn că el a fost cel care a vorbit accidental.

- Ah P'Phat, trebuie să fi înțeles greșit. Ce ar fi făcut P'Miles aici? Nu-i așa, P'Kan?  Beam sa întors să ceară ajutor.

- Nu am înțeles greșit, Beam. Beam, spune-mi. Te rog ...,spuse Phat din nou.

- Stai, P'Phat. Ce s-a întâmplat? Sunteți cu toții uluiți.

Phon s-a apropiat de fratele său și l-a întrebat.

Phat se întoarse să se uite la fratele său cu ochi îndurerați.

- Miles a fugit de mine, m-a părăsit , spuse Phat cu voce joasă, făcându-l pe Beam să se întoarcă să se uite greu la fața lui Kan.

- De ce a părăsit P'Miles P'Phat? Ce s-a întâmplat?  întrebă Phon șocat, întrebându-se dacă familia lui știa deja sau nu.

Fața lui Phat deveni palidă.

- Este o poveste lungă, vă spun mai târziu. Dar acum trebuie să-l găsesc mai întâi. - spuse Phat, înainte de a se întoarce din nou către Beam.

- Prefer să vorbești în biroul meu. – spuse Day pe un ton scăzut.

Brick s-a grăbit să îi ducă în biroul peKan, Beam, Audi, Phone Phat pentru că știe că Day nu vrea să deranjeze ceilalți clienți.

- Beam, dacă știi unde s-a dus fratele Miles, spune-i lui P'Phat. Te  implor. - Vorbea Phon, pentru că nu se putea abține să nu-i fie milă de fratele său.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum