Capitolul 26

233 14 1
                                    

Bang!!

Zgomotul deschiderii ușii a venit cu forță și grabă, făcându-i pe angajații magazinului să se întoarcă și să privească șocați.

- Unde e P'Mint?  întrebă Phat imediat căutând-o pe Mint.

Cu starea lui de spirit acum, Phat nu era pregătit să-și ceară scuze sau să explice nimic.

- La birou. – a răspuns unul dintre angajați, arătând spre birou.

Phat a mers imediat direct la Mint.

- Phi Mint.

Phat a deschis ușa și a intrat în camera interioară de lucru.

- Ce e, Phat?

Mint ridică privirea și întrebă cu o expresie normală.

- Unde s-a dus Miles? De când a plecat? o întrebă Phat pe Mint în grabă.

Mint ridică ușor o sprânceană.

-A fost azi dimineață, dar nici eu nu știu unde s-a dus. Nu mi-a spus. De ce? Este ceva în neregulă?

Mint se prefăcu că întreabă înapoi, pe un ton normal.

Sprânceana lui Phat se încruntă, fața lui era încordată.

- A vorbit cu P'Mint? Adică, a spus sau a dezvăluit ceva? a întrebat Phat din nou.

Mint a început să pretindă că își amintește ceva.

- Da. spuse Mint, uitându-se la expresia lui
Phat.

Phat îi aruncă o privire lui Mint, imediat curios de ceea ce spusese Miles.

-Ce a spus el?  a întrebat Phat din nou.

- A spus că este obosit și a vrut să se odihnească pentru a-și întări inima. Dar unde s-a dus, chiar nu știu. Miles nu spune nimănui unde se duce, vei ști când se întoarce ,spuse din nou Mint.

-Cand de întoarce?- Ți-a spus asta?  - a întrebat Phat din nou. -

- Nu mi-a spus ,a răspuns categoric Mint.

Phat își strânse pumnii strâns.

- P'Mint, poți lua legătura cu el? L-am sunat și a fost mereu inchis.

Phat a întrebat dacă Mint are o  modalitate de a lua legătura cu Miles.

- Dacă Phat a spus că e oprit, nu voi putea lua legătura cu el ,spuse Mint.

Îl face pe Phat să se simtă epuizat, se lăsă pe canapea cu o expresie încordată pe față.

- În ultimul timp, Miles nu este atât de strălucitor. Ieri, când a ajuns acasă, fața lui nu era atât de bună. Nu știu ce s-a întâmplat ieri, dar de aceea a decis să se odihnească brusc așa ,spuse Mint degajată.

Acest lucru l-a făcut pe Phat să simtă o durere în piept, ceea ce ieri l-a forțat pe Miles să se întoarcă acasă și să o lase pe tânără să intre în cameră.

- Mulțumesc, P'Mint. Dacă se întâmplă să îl contactez i Miles, încercați să întrebați unde s-a dus ,îi spuse Phat lui Mint.

- HM, bine. Întreb dacă Miles mă sună , spuse Mint, înainte ca Phat să plece.

Phat a intrat în fața studioului cu capul încordat, cu creierul ocupat gândindu-se unde să-l găsească pe Miles înainte să se gândească la Din.

Phat l-a sunat imediat pe Din.

(-Ce se întâmplă?) a răspuns Din la telefon.

- P'Din, sunt Phat, frate ,spuse Phat
în grabă.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum