- Miles, unde te-ai dus? Ai mâncat? salută mama lui Miles, văzându-și fiul intrând în casă.
- Nu încă, răspunse Miles.
- Să stăm și să mâncăm împreună , spuse mama.
-Mama și tata pot mânca primii. Mă duc să mănânc mai târziu , spuse Miles, ceva care era aproape întotdeauna așa de fiecare dată când Miles se întorcea acasă.
Când a terminat de vorbit cu mama lui, Miles era pe cale să meargă spre dormitor.
-Nu putem să mâncăm împreună, fiule? a întrebat din nou mama.
Miles se opri uluit. Pentru că de fiecare dată când Miles răspunde așa, mama nu pune întrebări și nu spune altceva.
- Uh... bine , a răspuns inevitabil Miles.
Silueta zveltă s-a întors și a intrat înapoi în bucătărie împreună cu mama lui care a intrat în bucătărie.
Când a ajuns, i-a văzut pe Mint, Mon și tatăl său stând acolo. Mon și Mint au zâmbit larg
-Vorbeam cu tatăl meu acum, dacă fratele Miles urma să vină acasă sau nu , spuse Mon cu un zâmbet.
- Dacă nu te-ai fii întors, aveam de gând să te sun. Mama a făcut o grămadă din lucrurile tale preferate astăzi , spuse din nou Mint.
Miles se încruntă neîncrezător. De ce toată lumea pare atât de intenționată să-l mulțumească pe Miles?
- Și tu, Mon? întrebă Miles.
-Voiam să te rog să vii și eu acasă. Îmi doream să iau o masă cu toți împreună așa. ,spuse Mon zâmbind.
- Și dacă nu aș veni acasă să dorm? a întrebat Miles înapoi.
Toată lumea a tăcut pentru o clipă. Atmosfera din bucătărie pare puțin incomodă.
-Dacă Miles nu s-ar întoarce azi, mama și tata s-ar aștepta ca Miles să se întoarcă să mănânce împreună mâine, poimâine și mereu,spuse mama.
Miles s-a întors neîncrezător să se uite la mama lui, dar având în vedere câteva motive, Miles a oftat izolat.
- Părinte, mamă, nu vă temeți că mă voi gândi prea mult la Mon și P'Mint, am înțeles. Nu sunt acea persoană cu mintea mică , spuse Miles, pentru că este suficient să înțelegi ceva.
-Miles, ascultă mai întâi pe mama , îl întrerupse ea, înainte de a se apropia să-i strângă mâinile.
Miles stătea pe un scaun, cu mama lui stând lângă fiul ei.
- Miles, știu că nu ești o persoană care gândește. Dar trebuie să mă împac cu Miles ,spuse mama.
Miles era intrigat.
- Ce vrei sa intrebi ?
Mama se întoarse să se uite la tată.
- De când le-ai spus părinților tăi că ești gay, relația dintre noi s-a diminuat din ce în ce mai mult. Tatăl tău recunoaște că la început am fost șocat și mi s-a părut inacceptabil. Când ai îndrăznit să spui asta cu voce tare, tati nu a vrut să spună nimic. Știu că te simți vinovat, cu toată această istorie. Tatăl însuși nu era bine. Nu știu dacă ar trebui să-ți spun sau să-ți sugerez ceva, pentru că tatăl tău nu era familiarizat cu astfel de lucruri înainte. Mama ta este la fel. Noi doi te putem privi doar de departe, dar rezultatul a fost că te îndepărtezi din ce în ce mai mult de familia ta ,spuse tatăl, dezvăluind ceea ce se gândise tot timpul.
- Mama și tata nu au vrut să te facă să te simți inconfortabil. Am tăcut în tot acest timp, deși voiam să vorbesc cu tine ca de obicei. Dar rar vii acasă și preferi să dormi în studiou. Mama și tata s-au gândit că ți-ar plăcea puțin timp singur și o viață privată, deși vreau să vii des acasa , spuse din nou tatăl.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romantik🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...