SPECIAL: Ziua Songkran🔥🔥🔥🔥🔥

311 8 6
                                    

Notă: Songkran este sărbătorit Anul Nou thailandez și există un festival de apă în cele trei zile de festival

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Notă: Songkran este sărbătorit Anul Nou thailandez și există un festival de apă în cele trei zile de festival

- Da, mamă... da, îl voi întreba... Da, da. Asta e tot.

Vocea lui Phat a vorbit în telefon înainte de a închide.

Acest lucru l-a făcut pe Miles, care stătea pe pat și citea o carte, să-și îndrepte atenția să se uite.

- De ce te-a sunat mama ta, Phat? întrebă Miles.

- Mama a sunat și a întrebat dacă în acest Songkran mergem acasă. Dacă ne întoarcem, ea ne va invita să participăm la eveniment. Văd că va fi pentru a face merite , spuse Phat.

- Haide, nu există niciun program pentru anul acesta ,spuse Miles.

Phat a sărit pe pat și s-a rezemat de tăblia de lângă iubitul său.

- Ai vrea să-ți invit familia? spuse Phat, amintindu-şi.

- Părinții lui Ai'Ryo mi-au invitat părinții și sora mea să meargă împreună la Phuket. Se pare că pleacă pe 14 și se întorc pe 17 sau ceva de genul ăsta ,spuse Miles.

-Deci nu mergi cu ei, nu? întrebă Phat în glumă.

- Vrei să mă duc? Dacă vrei să plec, pot să plec ,spuse Miles cu voce joasă.

Phat a zâmbit plin de compasiune, înainte de a se întinde pe poala iubitului său, împreună cu mâna lui Miles pentru a adulmeca ușor.

- Nu, ce s-ar întâmpla dacă ai ieși din zona ta de confort fără mine? spuse Phat, făcându-l pe Miles să zâmbească ușor.

- Familia ta călătorește pe 14, nu? Pe 13, înainte de a merge acasă, mă duc să-ți văd părinții , spuse Phat

-De ce vrei să-i vizitezi? întrebă Miles.

- La mulți ani thailandezi, tată. La mulți ani - Thai, mamă.

Vocea lui Phat a răsunat în timp ce turna apă amestecată cu bulion thailandez și deasupra vasului mic plutea o floare de iasomie, pentru a spăla mâinile și picioarele părinților lui Miles.

Ambii părinți ai lui Miles stăteau pe un scaun în fața casei cu un zâmbet, pentru ca Phat să ude capul părinților săi.

Ceea ce Phat a spus că va vedea părinții lui Miles a fost pentru că intenționa să intre și să le toarne apă pe cap de Songkran, ziua de Anul Nou thailandez.

Notă: Turnarea apei pe capul bătrânilor în Ziua Songkran are rolul de a: arăta respect față de bătrâni, împreună cu exprimarea recunoștinței, a cere iertare și a cere binecuvântare.

-Un an nou fericit deasemenea. Sper că ești foarte fericit și să ai o viață lungă, N'Phat.

Tatăl lui Miles și-a întors binecuvântarea.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum