Capitolul 3: Ryo❤️Mon

260 11 0
                                    

Dimineaţă!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Dimineaţă!

- Mon, de ce te-ai trezit asa devreme azi? Ai curs dimineata? a întrebat mama lui Mon, când și-a văzut fiul îmbrăcându-se la etaj.

-Da... Mamă, Mon merge primul. Nu vreau să iau micul dejun ,a spus Mon.

-Pleci deja? Nu vrei să-l aștepți mai întâi pe Mint?  a întrebat mama surprinsă.

-Nu, Mon se grăbește. Mon a mințit,
înainte de a fugi din casă.

Mon știa că Ryo va veni cu siguranță după el și încă nu a găsit un răspuns pentru Ryo, pentru că ieri nu a sunat și nu i-a răspuns la apeluri.

Pur și simplu, Mon trebuie să se stabilească mai întâi. Mon a chemat un taxi și a condus direct la universitate.

-Bună mamă.

Ryo a parcat mașina în fața casei și a ridicat mâna pentru a o onora pe mama lui Mon.

— Ai venit pentru Mon? a întrebat mama.

— Da, s-a trezit încă? el a intrebat.

Ryo s-a trezit repede devreme la colțul lunii.

-Mon a plecat la facultate cu ceva vreme în urmă. A spus că azi dimineață a fost un curs, așa că s-a grăbit să plece ,spuse mama.

Acest lucru a făcut ca sprâncenele lui Ryo să se încrunte, înainte de a ridica mâna să-și ia rămas bun de la mama lui Mon și să se întoarcă spre mașină.

- Nu îndrăzni să te ascunzi de mine, Mon. Mințind așa, vei găsi ceva foarte real , spuse Ryo singur furios și imediat a condus la universitate.

Mon când a ajuns, s-a așezat și i-a așteptat pe ceilalți prieteni, în timp ce se gândea la o scuză pentru Ryo. După un timp, Phat a intrat, urmat de Pong și Din care au apărut la scurt timp după.

Dar când Din a venit după Pong, el a fugit în grabă, în mijlocul nedumeririi și surprinderii lui Mon. A fost suficient să știi ce este ceva între Pong și Din.

--Deci unde s-a dus soțul tău? Nu ati venit împreună? întrebă Phat, pentru că nu mai văzuse chipul lui Ryo de atunci.

- Soțul meu s-a dus să-și ia iubita. Dimineața,  Mint a mers la studio, așa că am mers cu ea la o plimbare.  Mon a mințit.

— Ai fugit ? întrebă Phat.

--Nu am fugit... doar am ieșit cu sora mea , a răspuns Mon.

— L-ai sunat și i-ai spus asta? întrebă Phat din nou. Mon clătină din cap.

— De ce trebuie să o spun? a întrebat Mon, dar a întors capul când a întâlnit ochii lui Phat.

--Huh.

Phat râse încet , făcându-l pe Mon să-l privească neîncrezător.

--De ce râzi? întrebă Mon, înainte de a tresări când o mână puternică i se așeză pe umăr și îl strânse cu putere.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum