- E aproape Crăciun, nu-i așa? a întrebat Miles, în timp ce mergea spre mall cu Phat.
Personalul magazinului Saw și decoratorii au început să se îmbrace și să decoreze pentru sezonul de Crăciun.
-Hmm ,a răspuns Phat adulmecând, privind curios la angajatul din apropiere.
- Oh, Doamne! Ce faci, Miles?! - - strigă Phat, când Miles ciupi la spate.
- Nu te mai gândi la mine, Phat. Vrei să îți rupi celălalt braț? spuse Miles ținându-l de gât, când suficient pentru a ghici gândurile iubitului.
- La ce crezi că mă gândesc? Spune-mi ,a întrebat Phat.
-Te gândești să găsești tipul de îmbrăcăminte al lui Santy pe care îl poartă angajatul și să mă pui să o încerc, nu? spuse Miles.
Notă: Santy este Mama Claus.
Phat se opri o clipă, înainte de a zâmbi
- Chiar meriți să fii soția mea. Tu știi totul ,spuse Phat zâmbind. Nu face fata asta. M-am gândit că încă nu ți-am cumpărat unul. - spuse Phat naiv, văzându-l pe Miles dându-și ochii peste cap.
-Dacă îl cumperi, îl voi arde ca pe cheongsam-ul pe care l-ai cumpărat de Anul Nou Chinezesc. Dacă nu mă crezi, așteaptă și vei vedea...Miles a amenințat.
Pentru că după Anul Nou chinezesc de la începutul acestui an, Miles a luat apoi cheongsam-ul pe care l-a cumpărat Phat și l-a ars.
-L-am cumpărat pentru ca tu să-l folosești pentru mine, nu l-am cumpărat ca să vadă alții ,mormăi Phat.
Miles a clătinat din cap la gândul la iubitul său, înainte de a merge la supermarket să cumpere lucruri. Miles s-a oferit voluntar să-l susțină pe Phat, deoarece este încă în refacere.
– Miles, crezi că Moș Crăciun este real? - a întrebat Phat, care mergea la cumpărături cu Miles.
- Crezi că sunt un copil, Phat? Să întrebi despre asta? -a întrebat Miles înapoi râzând.
- Întreb doar, știu că părinții copiilor sunt cei care pun cadourile în ciorapi. Dar nu pot să mă întreb dacă este adevărat sau nu. - spuse Phat.
- Dacă este adevărat, ce ai de gând să-i ceri lui Moș Crăciun? a întrebat Miles în glumă.
Phat a făcut o față gânditoare, cu un zâmbet ușor.
- Îi voi ruga să te îmbrace într-un costum Santy , spuse Phat, înainte de a fi lovit fără tragere de inimă în picior de Miles.
Phat chicoti, înainte de a continua cumpărăturile.
- Miles, o să ne plimbăm în Paragon de Crăciun? Văd că și-au amenajat un loc de Crăciun. spuse Phat.
- Bine, vreau și eu să fac poze , răspunse Miles.
- Facem din nou poze. Putem merge la o întâlnire fără muncă ....legate de? a întrebat Phat.
- Când ți-am spus că este legat de muncă? O sa fac poze la luminile pe care le decoreaza si o sa facem si noi doi poze, nu-i asa? spuse Miles înapoi.
– Bine, poți lua camera cu tine. Dar nu fi atât de ocupat să faci poze până uiți de mine ,spuse Phat.
- Da, știu , răspunse Miles.
- Miles, m-ai intrebat ce vreau de Craciun de la Mos Craciun si ti-am raspuns deja. Și ce vrei de la Moș Crăciun? a întrebat Phat pe iubitul său.
- Nimic, nu vreau să-l deranjez pe Moș Crăciun. Daca vreau ceva, il cumpar eu , răspunse Miles zâmbind.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Storie d'amore🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...