Capitolul 1: Povestea Ryo💙Mon

308 11 0
                                    

-Huh

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Huh... huh... huh. - în colțul grădiniței a răsunat vocea plângătoare a unui băiețel, în mijlocul forfotei a aproximativ 40 de copii de sex masculin și feminin.

Nimeni nu-și îndreptase atenția asupra băiețelului, cu excepția unui băiețel care a mers direct la băiatul cu chipul luminos, care stătea acolo plângând.

- Mon.. Mon, ce este asta? a întrebat un băiat mai înalt, pe nume Ryo.

Mon și-a privit prietenul cu fața
lacrimă pătată.

-Huk... Ryo... Mon nu poate împături hârtia să-l urmărească pe profesor... hek...  spuse băiatul Mon.

Băiatul Ryo stătea lângă el.

- Mon va renunța?  a întrebat Ryo din nou.

-Huk... Mon nu poate îndoi câinele... Huk.  Mon a plâns din nou.

- Ryo se va întoarce imediat , spuse Ryo, înainte de a alerga să-și găsească geanta.

Luă caietul, rupse paginile și se întoarse să-l revadă pe Mon.

- Ryo îl va învăța pe Mon cum să se îndoaie. Ne putem plia împreună ,spuse Ryo, înainte de a-i înmâna lui Mon hârtia din caietul pe care îl rupsese.

- Huk... Ryo nu poate rupe caietul... Huk... Profesorul se va enerva în curând.

Mon plin de lacrimi era încă îngrijorat că Ryo va fi certat de profesor.

-Profesorul nu este aprig... Mon, te rog nu mai plânge... sau Ryo nu va preda , spuse Ryo din nou.

Mon și-a șters în grabă lacrimile de pe față și și-a înăbușit sunetul de plâns, pentru că îi era teamă că colegul său nu va preda.

- M-am oprit. – răspunse băiețelul.

Ryo a zâmbit, înainte de a-l învăța pe Mon cum să plieze origami de mai multe ori, până când caietul lui Ryo aproape a rămas fără pagini.

Și în acea zi când s-a întors acasă, Ryo a fost certat de mama lui pentru că și-a rupt caietul cu teme...

--Ți-ai adus profesorului temele de matematică? întrebă Ryo a întrebat băiatul de clasa a cincea celui mai bun prieten al tău care a intrat în clasă. El este șeful camerei și trebuie să ia temele prietenilor tăi

Biroul profesorului. Când Mon a auzit asta, i-a înghețat fața.

-Nu-mi spune că ai uitat să... Țe-am sunat acasă și ți-am spus să o aduci ,spuse Ryo din nou.

-Am adus caietul... b... dar eu... am uitat să fac asta, Ryo  și-a amintit Mon.

-Te-am avertizat de aseară. Ce făceai?  a întrebat Ryo.

-Am jucat un joc cu P'Miles, am uitat să-mi fac temele. Voi primi o bătaie de la profesor. Mon gemu.

-Dă-mi caietul tău. spuse Ryo.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum