Capitolul 4:Din 💖 Pong

171 13 0
                                    

A sufla!!!

- Vai... Pong, asta doare!  a sunat vocea lui Din, când Pong l-a lovit cu capul în vârful bărbiei, până când a tresărit și a țipat.

- Acolo... și eu sunt amețit , spuse Pong, frecându-și capul înainte și înapoi de durere și amorțeală.

- Ai nevoie să faci atât de multe până când îți va răni corpul?  gemu Din.

De fapt, Din ar putea folosi forța pentru a-l forța pe Pong. Dar Din a vrut ca Pong să se predea cu mai mult consimțământ și Din nu vrea să folosească forța inutilă.

-Dacă este singura modalitate de a mă salva de pofta ta, atunci o voi face , spuse Pong.

Din și-a pus un zâmbet ușor pe buze, simțindu-se fericit că întâlnește o persoană ca Pong. Pentru că îl face pe Din să pară mai distractiv să transforme niște oameni hetero în ceea ce își dorește.

- Bine bine. Nu voi face nimic până când Pong nu mă lasă să o fac ,spuse Din zâmbind.

Pong și-a încruntat sprâncenele, pentru că nu știa cum să facă această persoană să nu se mai gândească așa la el.

- Frate Din, cred că ar fi bine să te întorci diseară. Am nevoie de ceva timp privat , spuse Pong pe un ton serios.

Din a oftat greu.

- Bine, nici eu nu vreau ca Pong să aibă probleme ,a spus Din să câștige încrederea lui Pong și să coboare puțin zidul care a fost ridicat.

Din se ridică și își trase pantalonii. Pong a răsuflat uşurat când a văzut că Din fusese de acord să se întoarcă.

- Mâine, mă duc la universitate să te  iau. Deci, să trecem la grafică ,spuse Din, în timp ce se îndrepta spre ușa dormitorului, cu Pong urmându-l.

- Da... îi sunt foarte recunoscător lui P'Din pentru că m-a acceptat să fac muncă suplimentară.

Pong nu a uitat să-i mulțumească superiorului său.

Acum Din era în fața camerei, cu Pong rezemat de tocul ușii camerei sale.

--Totul e bine. Pentru Pong, pot face orice. Noapte bună.....Pup...spuse Din, înainte de a se apleca să-l sărute pe obrazul strălucitor al lui Pong, fără ca el să se poată configura.

Pong a făcut o pauză și Din a zâmbit ușor înainte de a pleca. Pong se întoarse la stânga și la dreapta, asigurându-se că nimeni nu îl vedea pe Din sărutându-l pe obraz, apoi închise repede ușa.

Pong se întoarse cu spatele la ușa dormitorului său.

-Phi Din, chiar nu te vei opri din jocul cu mine?  a gemut Pong frustrat, înainte de a merge și a se întinde pe pat.

Cât despre Din, a condus până la apartamentul său, găsind o modalitate de a se apropia de Pong și de a-l face să se îndrăgostească de Din în patul lui.

• ⋅⋅ • ⋅⊰⋅ • ⋅⋅ • ⋅⋅ • ⋅⋅ • ⋅ ∙ ∘ ☽ ༓ ☾∘ ∙ • ⋅⋅⋅ • • ⋅⋅⋅ • ⋅⋅⋅ • ⋅⋅

— Hei, Pong!  strigă o voce puternică.

Acest lucru l-a făcut pe Pong, care era pe cale să se apropie să-și găsească un loc și să-l aștepte pe Din după facultate, să se întoarcă să caute sunetul.

- Ce sa întâmplat, Bill? a întrebat Pong înapoi.

--Cum a fost ziua ta de ieri? S-a spart ceva? a întrebat Bill în glumă.

-Cât de rupt, doar l-am răzuit pe podea , spuse Pong înapoi, înainte de a se așeza pe un scaun sub copac.

-Și persoana de ieri, chiar este fratele tău? De ce nu seamănă cu tine , a întrebat Bill din nou.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum