-Ce vrei sa faci in continuare? întrebă Phat, când văzu că Miles băgase telefonul în buzunar.
- Hai să mai facem câteva poze. - răspunse Miles, iar Phat dădu din cap înainte de a urca din nou la etaj.
Phat a condus drumul, ținându-l de mână pe Miles pentru ca acesta să nu alunece în sus.
După ce ajunge în vârf, Phat găsește un loc și așteaptă, permițându-i lui Miles să facă el însuși fotografii. Phat nu este deranjat de asta.
Phat stătea tăcut privind silueta zveltă a lui Miles, apoi se gândi la relația dintre doi bărbați, fie că este bună sau rea.
Phat recunoaște că nu a fost niciodată dezgustat de Miles, dar dacă încearcă să creadă că trebuie să facă sex cu un alt bărbat decât Miles, Phat vrea să vomite.
Phat stătea și se gândi. A văzut că fața lui Miles transpira, așa că s-a ridicat și a coborât să cumpere apă la magazinul de sub cascadă, întorcându-se zâmbind.
Dar când a ajuns, a văzut că Miles făcea bofă.
- Ce a fost asta? întrebă Phat curios.
-Unde ai fost? întrebă Miles.
-Am coborât și ți-am cumpărat apă. Nu ți-e sete? spuse Phat înapoi, în timp ce deschidea sticla cu apă și i-o dădea lui Miles.
Miles s-a oprit o vreme, pentru că îi era foarte sete.
- Oriunde ai merge, spune-mi. Credeam că m-ai lăsat aici singur. Nu știu cum să merg acasă ,murmură Miles, însetat de un pahar cu apă.
Deși Miles călătorește adesea singur, el va studia calea întregii călătorii.
Dar de data aceasta, Phat este ghid turistic. Așa că lui Miles nu-i pasă prea mult de traseu.
Phat a auzit ce a spus Miles și a râs.
- Ce fel de copil ești? Frica de a fi abandonat , spuse Phat, pe un ton de glumă.
-Ca adult, pot fi abandonat ,spuse Miles, fără a lua asta în serios.
-Am terminat de făcut poze, unde mergi acum? întrebă Miles.
- Nu vrei să înoți? a întrebat Phat în glumă.
Miles clătină din cap.
-Fără să înot, nu am adus haine , răspunse Miles.
-Să aruncăm o privire la suveniruri ,spuse Phat și Miles dădu din cap, pentru că vrea să cumpere suveniruri pentru părinții săi.
Phat și Miles au coborât pe cascadă, traversând drumul spre cealaltă parte a cascadei mărginite de magazine de suveniruri.
-Asta e delicios? Miles arătă spre tarotul tartru alb din fața lui.
- Incearca-l , spuse Phat, dar Miles nu îndrăznea să ia și să guste, chiar dacă voia să guste.
-Încearcă mai întâi. ,spuse Miles din nou.
Phat oftă din greu, înainte să-l ridice pe Taro.
- Hmm... e delicios, nu e prea greu , spuse Phat.
- Demonstrează-mi asta. -
Miles - arătă spre dovleacul crocant.
Phat a luat altul pentru a gusta din nou.
-Delicios. a răspuns Phat.
-Aceasta.
Miles a arătat spre chipsurile de banane.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romance🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...