Dimineaţă.
Miles s-a trezit dimineața devreme pentru că voia să meargă la călugări. Silueta zveltă s-a ridicat, a făcut duș și s-a îmbrăcat, înainte de a părăsi camera, fără a uita să-și ia camera de încredere cu el.
Unii turiști au mers dimineața spre același loc în care mergea Miles, Podul Mon.
Miles a continuat să apuce camera pentru a face poze. Acum sătenii de pe cealaltă parte a podului trec să facă cumpărături.
Aerul proaspăt îl făcu pe Miles să-i umple plămânii.
- Hei tinere, Te-ai trezit devreme. - l-a salutat zâmbindu-i proprietarul cafenelei la care a stat Miles ieri.
- Da, voi oferi mâncare călugărilor , spuse Miles înapoi.
Ah da, sătenii fac tăvi pentru a le vinde mai ales turiștilor. - negustorul arătă spre cealaltă parte, unde unii turiști cumpără obiecte pentru pomană.
Miles s-a dus să cumpere o tavă cu articole și flori, pentru că sătenii le-au pregătit. Când pomana s-a terminat, pot returna tăvile.
Turiştii şi sătenii stăteau pe marginea drumului, aşteptând să ofere pomană călugărilor. În curând au trecut călugării, fiecare și-a dat pomana în ordine.
Miles a dat de pomană călugărilor și a stat ghemuit cu mâinile împreună, așteptând să primească binecuvântările.
A fost făcută o scurtă rugăciune de binecuvântare, dar l-a făcut pe Miles să se simtă mult mai confortabil. Pentru că în Bangkok, călugării vin rar să ofere mâncare dimineața .
Când documentele s-au terminat, Miles s-a dus să ducă tava înapoi vânzătorului, înainte de a ieși să facă poze cu podul dimineața.
Miles intenționa să treacă pe podul de lângă satul Mon, pentru că a auzit alți turiști vorbind despre lucrurile de vânzare.
Miles a continuat să facă poze. Pe parcurs, sătenii vă vor oferi un zâmbet prietenos, Miles vă va zâmbi înapoi.
Mergând până la marginea satului Mon, Miles a mers să vadă mâncarea pe care sătenii le făceau și le vindeau.
-Ce este asta? Miles arătă spre bomboana de pe tava rotundă.
- Prăjitură cu ceașcă , a raspuns vanzatorul, nu foarte clar. Dar Miles a auzit de asta.
Miles a cerut să facă o poză și apoi a cumpărat-o pentru a încerca. După ce s-a plimbat puțin, a găsit un desert tang tae mon. Miles l-a cumpărat și pentru a mânca și a face poze.
-Mmm, delicios , mormăi Miles încet pentru sine, când gustul bomboanei este delicios.
Și în acea dimineață, Miles nu a mâncat nimic, pentru că era plin de gustările ciudate pe care le cumpărase pentru a le încerca.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romance🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...