- Huh, e în regulă. Orice vrei să percepi, sunt dispus să plătesc pentru asta , spuse Dean.
Pong îi aruncă lui Din o mică privire.
- Așa e, cum aș putea să uit că P'Din este bogat? spuse Pong sarcastic.
-Nu mă lăudam că sunt bogat, nu mă înțelege greșit. Vreau doar ca Pong să știe că pot face orice vrei tu.
Din repede și-a cerut scuze, pentru că știa că lui Pong nu-i plăcea asta.
-Nu am spus nimic , spuse Pong, înainte ca Din să-l ducă la tipografia lui.
Pong s-a dus să ajute la munca lui Nam, ca de obicei.
Pong lucrează cu jumătate de normă la tipografia lui Din de două săptămâni. Și în fiecare zi Din așteaptă să-l ia, deși Pong a refuzat de multe ori. Dar Din a susținut că Pong ar putea economisi bani pe biletele de mașină sau de autobuz, făcându-l pe Pong să se predea.
Cele mai multe nopți Din se culcă cu Pong. Din a făcut niște lucruri mărunte cu Pong și trebuie să plătească de fiecare dată. Dar Din nu a făcut niciodată altceva decât să îmbrățișeze sau să sărute, deși în inima lui vrea să facă mai mult.
- Phi Din, pot să te întreb ceva? a întrebat Pong, în timp ce s-a așezat să mănânce în fața căminului, după ce s-a întors de la jobul part-time cu Din.
Acum Din obișnuiește să mănânce așa pe marginea drumului.
-Ce este? -a întrebat Din înapoi.
-Începi să te plictisești? întrebă Pong.
Din se încruntă confuz.
-Plictisit de ce? a întrebat din nou Dean.
- Ai grijă de mine așa ,spuse Pong înapoi.
Din a fost puțin tăcut pentru că se gândea pentru sine în timp ce Pong întrebă. Începea să se plictisească?
Venind să-l urmărească și să-l mulțumească pe Pong tot timpul l-a făcut pe Din să răspundă el însuși că încă nu se plictisește deloc.
- Nu, de ce întrebi asta? Sau s-a plictisit Pong să-l pună pe Phi să-l urmărească așa? a întrebat Din înapoi.
-M-am obișnuit să-l ,spuse Pong înapoi, pentru că se simte foarte obișnuit cu asta.
S-a obişnuit să-l aştepte pe Din să-l ia şi să-l ia... S-a obişnuit să-l facă pe Din să-l aşeze și să mânce împreună...s-a obișnuit să îl aibe pe Din cu el în fiecare noapte... să doarmă ...s-a obișnuit să fie răsfățat de
toate...- Atunci de ce mă întrebi, dacă încă nu te-ai plictisit? a întrebat din nou Din pentru că a vrut să știe.
-Am fost doar curios ,nu pot intreba? întrebă Pong.
- Poti întreba, am crezut că îl supăram din nou pe Pong , spuse Din, înainte să continue să mănânce.
Când s-au săturat, cei doi au urcat la etaj în căminul lui Pong. Acum în camera lui Pong există un pat dublu, din cauza persoanei înalte care locuiește dormind pe jos.
Din a cerut să-l cumpere pentru că începuse să-l doară spatele când stătea întins pe podea.
Când Pong l-a forțat să se culce din nou în apartamentul său, Din a refuzat și și-a folosit toată seducția până când Pong a fost de acord să schimbe patul.
-O să fac mai întâi un duș ,spuse Din.
Pong dădu din cap în semn de recunoaștere, așa că Din și-a luat hainele pentru a merge la baie.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romance🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...