Brusc!
Din apucă gulerul lui Wat cu o față furioasă.
- De ce faci asta? Dacă ești supărat pe mine, de ce ai ales să-i faci rău lui Pong? De ce nu-mi faci rău singur?! spuse Din cu o voce severă, ochii îi străluceau de furie.
- Pentru că știu cât de serios ești cu băiatul ăsta. Vorbești serios în privința lui Pong la fel ca si la mine ,spuse Wat cu o expresie dureroasă pe chip.
Din lăsă încet gulerul lui Wat.
- Îmi pare rău că nu am ales ...Wat. - spuse simplu Din, înainte de a părăsi grăbit magazinul.
Nici măcar nu s-a întors să-și ia rămas bun de la persoana cu care a venit. Acum Din vrea să-l înțeleagă mai bine pe Pong mai întâi.
Acum câteva zile, Din știa că îl va face pe Pong nemulțumit de multe lucruri. Dar Pong este Pong și nu i-a spus lui Din ce simțea.
Din doar dovedea ceva, dar în curând a primit un răspuns. Pong a văzut și nu a înțeles la început.Din a părăsit barul și nu l-a găsit pe Pong. Dar știe că Pong se va întoarce cu siguranță la cămin, așa că Din s-a dus în grabă spre mașina lui pentru a-l urma pe Pong înapoi.
Pong care a chemat un taxi să-l ducă la cămin. Stătea în mașină cu o senzație de întuneric total.
Nici măcar o lacrimă, doar ambele mâini erau strâns strâns împreună, până când unghiile mușcă în palma ambelor mâini.
Mobilul lui Pong sună continuu, pentru că sună Din, dar Pong taie linia de fiecare dată. Apoi apăsați apel pentru a vă găsi prietenul.
- Bill, ești în camera ta? O să mă culc cu tine... nimic... Ei bine, ne vedem mai târziu.
- Pong l-a sunat pe Bill înainte de a-i spune taximetristului să-l ducă în camera lui Bill. Pong nu vrea să se întoarcă în camera lui chiar acum.
Nu după mult timp, a ajuns la căminul prietenului său. Bill așteaptă deja, pentru că Pong a sunat înainte de a sosi.
Ajuns la căminul prietenului său, Pong și-a oprit imediat telefonul mobil, pentru că Din încă sună neîncetat.
-Ce s-a întâmplat? Ai o față ciudată? - l-a întrebat Bill pe prietenul său îngrijorat.
-Nimic, am uitat cheia în cameră. Mi-e prea lene să-i spun portarului noaptea așa.
Pong și-a mințit prietenul, pentru ca Bill să nu ceară prea mult.
Bill dădu din cap înainte de a-l escorta pe Pong în camera lui.
Din conducea la căminul lui Pong, se grăbi spre cameră.
Deschizând încuietoarea din partea din față a camerei, el îngheață când își dă seama că Pong încă nu s-a întors.
Apoi Din s-a întors să stea și să aștepte în fața căminului cu entuziasm.
Își ridica privirea de fiecare dată când o mașină opri în fața turnului, dar persoana care ieșea nu era Pong.
Din a apăsat pe telefonul mobil pentru a-l găsi pe Pong din nou, dar nu poate lua legătura, deoarece Pong a oprit telefonul mobil.
Apoi Din a apăsat un telefon către Phat.
(-Ce sa întâmplat, P'Din?) vocea
întrebă de Phat înapoi.- Phat, a venit Pong să te vadă? întrebă imediat Din.
(-Nu a venit, este ceva în neregulă, Phi?)a întrebat Phat.
Din a făcut un mârâit în gât.
- Stai, îți spun mâine. Dacă te sună Pong, întreabă unde este. Sună-mă și spune-mi. - a spus Din și Phat au acceptat răspunsul, înainte de a încheia apelul.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romance🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...