Pong a fost puțin surprins când a auzit întrebarea lui Wat.
- Nu am o iubită, Phi. Merg la facultate în fiecare zi. După școală, lucrez cu jumătate de normă. Unde o să-mi găsesc o prietenă? răspunse Pong zâmbind, apoi ridică un pahar de vin pentru a bea cu o expresie liniştită.
- Atât de harnic. spuse Wat zâmbind. Cum e să lucrezi cu Khun Din? întrebă Wat pe un ton normal.
- E bine să ai P'Nam să te ajute la predare. Totul este mult mai ușor , spuse Pong ca răspuns.
- Cum ai ajuns să lucrezi cu Khun Din? Pentru că am auzit că Khun Din nu a angajat niciodată lucrători cu fracțiune de normă înainte. Tocmai am văzut că Pong este primul. Wat a continuat să vorbească.
- Doar că P'Din este un prieten al fratelui prietenului meu. A văzut că îmi caut un loc de muncă cu jumătate de normă, așa că m-a invitat să lucrez la tipografie ,a răspuns Pong sincer.
Pentru că Din este de fapt un prieten cu Miles, care este fratele lui Mon.
-Hmm, înțeleg , a răspuns Wat cu un pufnit ușor și nu a mai spus nimic despre Din, dar îl invită pe Pong să vorbească despre alte lucruri.
- P'Wat, vine prietenul tău? întrebă Pong.
- O, bine, îl voi suna mai întâi , spuse Wat, înainte de a pleca să dea un telefon în fața restaurantului.Pentru că restaurantul are muzică foarte tare pe fundal.
Curând, Wat s-a întors la Pong.
- Scuze, Pong, prietenul meu mi-a spus numele greșit al restaurantului... așa că am intrat și nu am așteptat degeaba ....Trebuie să cer să mă despart și să-mi văd prietenul. Mulțumesc mult că mi-ai ținut companie, Pong ,spuse Wat zâmbind.
- E în regulă, Phil , spuse Pong înapoi, înainte ca Wat să plătească băutura. Așa că Pong s-a întors să stea la masă cu Bill din nou.
Pong încercă să nu se gândească prea mult la Din. Până când timpul a trecut până la miezul nopții.
Pong l-a sunat apoi pe Bill înapoi, pentru că dimineața trebuie să meargă la muncă.
- Călătoriți în siguranță, Bill , i-a spus Pong prietenului său, după ce a ajuns la cămin.
- Bine nu-ti face griji.
Bill și-a fluturat mâna, înainte de a pleca la motocicletă.
Pong se întoarse să se uite spre parcare, dar nu găsi mașina lui Din. Pong ridică telefonul mobil și se uită la el. Nu există apeluri pierdute.
Pong oftă greu înainte de a se îndrepta spre camera lui. La intrarea în cameră, Pong s-a întins epuizat pe pat. Patul dublu părea mult mai larg când nu mai era o altă siluetă înaltă lângă care să stea.
- Un câine de stradă nu știe să se obișnuiască cu un bun stăpân, mai devreme sau mai târziu va căuta mâncare pe stradă. Este instinctul său ,murmură încet Pong.
S-a întins acolo gândindu-se la asta și curând a adormit fără să se ridice la duș.
- Pong, trezește-te acum, Pong? strigă o voce, tulburându-i foarte mult somnul.
- Zgomotos! Cine e?! strigă Pong în timp ce aducea o pernă care să-și acopere fața și se întoarse spre cealaltă parte pentru a continua să doarmă.
- Pong, sunt P'Din. Trezește-te și vorbește cu mine. Din nou la strigat din nou.
Acest lucru l-a făcut pe Pong, care stătea întins pe pat, să-și încrunte sprâncenele și să scoată încet perna.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romance🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...