Capitolul 7: Ryo❤️Mon

251 11 4
                                    

- De ce a acceptat P'Miles să meargă cu Ai'Phat? a întrebat Mon curios.

- -Nu știu despre asta. Nu trebuie să-ți faci griji pentru fratele tău. Miles poate supraviețui, nu este ca tine. Dormi cu Nong Ryo în seara asta, fii atent când pierzi ,
și-a tachinat Mint fratele mai mic din nou, făcând chipul lui Mon sa aibe valuri de căldură.

- Despre ce vorbești? Ce o să-mi lipsească? El și cu mine suntem prieteni, ne culcăm împreună de când eram copii!  a strigat Mon înapoi înainte de a alerga în camera lui și de a-și împacheta lucrurile, pentru că nu vrea să stea acolo și să-și lase sora să-l tachineze și să-l facă din nou de rușine.

Nu îi ia mult lui Mon să-și adune hainele și să părăsească imediat camera. Când a coborât, a văzut că Ryo vorbea cu mama și cu sora lui.

- Ce vrei sa spui? a întrebat Mon.

- Vorbind despre tot. Oricum, te rog Ryo, ai grijă de Mon pentru mine. Băiatul ăsta nu se poartă prea bine , spuse mama zâmbind.

- Nu vă faceți griji. Dacă e încăpățânat, îl voi lovi , spuse Ryo râzând.

- Nu sunt un copil , se certa Mon, înainte de a-și îmbrățișa mama și de a merge la mașină cu Ryo.

-Nu vei spune nimic?  întrebă Ryo batjocoritor.

- Ce am de gând să spun?  a întrebat Mon, ridicând ușor din umeri.

- E în regulă dacă nu vrei să vorbești. Când ajungem la mine acasă,  o să vorbim imediat , a spus Ryo, înainte de a conduce direct acasă.

Când Ryo a pus mașina în garaj, Mon a deschis ușa și s-a uitat la casa lui Ryo.

În trecut, Mon venea adesea să doarmă, dar după un timp, Mon nu a vrut să-l urmărească prea mult pe Ryo.Prin urmare, el nu a venit să doarmă la casa lui Ryo, dar se dovedește a fi Ryo cel care merge să doarmă la casa lui Mon.

- Bine, hai să mergem acasă ,spuse Ryo, trăgând punga mică a lui Mon cu provizii și haine pe care  le ține.

- Hei, mă descurc singur.

Mon s-a dus să le ia înapoi.

Ryo a mârâit , nu i-a dat geanta și și-a folosit cealaltă mână pentru a ține  mâna lui Mon, conducându-l în casă, în timp ce Mon se uită la Ryo neîncrezător.

- Mon, ai dispărut din vedere și nu ai mai venit să-i mai vezi pe mama și pe tata ,la  salutat imediat mama lui Ryo, când i-a văzut pe Ryo și Mon intrând în casă.

Mon și-a îndepărtat grăbit mâna de pe cea a lui Ryo și și-a ridicat imediat mâna pentru a o strânge pe mama lui Ryo.

- Buna mama. Salut tata , i-a salutat Mon pe cei doi care stăteau pe canapeaua din sufragerie.

- Ce vrei să mănânci mâine? O sa  rog menajera să-l facă pentru tine să mănânci.

Mama lui Ryo la întrebat îngrijorată pe fiul prietenei ei încă din copilărie ,mama lui Ryo a avut mereu grijă de Mon.

- Orice, mamă , spuse el zâmbind.

-Concentrează-te pe legume, mamă , spuse Ryo, făcându-l pe Mon să se întoarcă să se uite la Ryo.

- De ce îl tachinezi pe prietenul tău Ryo? Lui Mon nu-i place să mănânce legume , a spus mama lui Ryo zâmbind.

- - Încă iti amintesti? a întrebat Mon surprins.

Mama lui Ryo întinse mâna și îl mângâie ușor pe Mon.

- Îmi amintesc, Mon. Îmi amintesc totul pentru că ai fost întotdeauna un fiu bun pentru mama ta. Mama la ascultat mereu pe Mon când a vizitat-o  aici în majoritatea zilelor, ceea ce îi place lui Mon și ce nu-i place ,spuse mama, făcându-i să danseze inima lui Mon.S-a simțit bine când a auzit-o, în același timp se simțea vinovat.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum