Capitolul 13

269 15 1
                                    

- Păi... - Miles era pe cale să răspundă.

--Ai terminat micul dejun?  Tatăl lui Phat a intrat în bucătărie și a întrebat, înainte de a fi uluit să vadă privirea aprigă a soției sale trimisă către el.

- Încă nu am terminat! Când ești gata, o să ies și te strig!!  spuse mama lui Phat, subliniind cuvintele.

Tatăl și-a ridicat mâna și și-a scărpinat capul încurcat, fără să știe ce întrerupsese, înainte de a da din cap și a ieși din bucătărie.

- Mamă, ciorba din oală este fierbe ,spuse Miles, întorcându-se să vadă supa din oală.

- Ah, Miles a terminat de tăiat legumele, nu? Mamă spune înainte de a te decide să-l întreb pe Miles.

Miles a scos un oftat uşurat, asta o facu pa mama lui  Phat pe care mama lui Phat să nu îl mai întrebe nimic.

Silueta musculară a lui Phat dormea pe pat. A întins mâna să apuce persoana  de lângă el și să-l îmbrățișeze, dar el a reușit doar să prindă vântul, făcându-l pe Phat să se trezească.

--Unde a plecat? mormăi Phat pentru sine și se așeză, luând o cămașă pe care să o poarte și părăsind camera năucit.

Phat auzi zgomote puternice venind din bucătărie, așa că s-a dus să arunce o privire, înainte de a fi puțin uimit să-l vadă pe Miles stând acolo ajutându-și mama să pregătească micul dejun.

Phat se rezemă de stanbul ușii și se uită la silueta zveltă a lui Miles, care își legase părul.

El ajută să pună asta și asta pentru mama lui Phat. Phat zâmbi uşor.

- P'Miles este atât de drăguț, P'Phat. S-a înțeles grozav cu mama noastră.  Phon a mers și a stat lângă fratele său, vorbind încet.

Acest lucru l-a făcut pe Phat să nu mai zâmbească și să se întoarcă să se uite puțin la fratele său mai mic.

- Și?  întrebă Phat pe un ton scăzut.

- Nu e mare lucru, am vrut doar să spun asta. Sunt gelos pe persoana care este iubitul lui P'Miles. Este o persoană atât de frumoasă, se pricepe și la a vorbi cu adulții , spuse Phon, în timp ce se uita la fratele său mai mare.

Phat tăcu o vreme și se uită la Miles fără să se uite în altă parte.

- Serios, P'Miles are deja un iubit, P'Phat?  întrebă Phon din nou.

Phat se încruntă și se întoarse cu fața uite la telefon.

- Te întrebi de ce? întrebă Phat pe un ton morocănos.

- În cazul în care Phon îl poate prezenta unui prieten lui P'Miles. Prietenul lui Phon este foarte drăguț.  Phon s-a prefăcut că spune asta pentru a vedea atitudinea fratelui său.

Sprânceana lui Phat s-a încruntat, se simțea nemulțumit de faptul că fratele său era un potrivire.

- Lui Miles nu-i plac copiii ,spuse Phat.

Colțul gurii lui Phon zâmbi ușor.

- Nu-i plac copiii? Uau, e păcat. La început, Phon avea să-l lase pe P'Miles să fie cumnatul meu pentru o vreme. Dar P'Phat este mai tânăr decât P'Miles, trebuie să fie în afara standardelor tale , spuse Phon zâmbind, ceea ce l-a înfuriat și mai tare pe Phat.

--De câte ori o să mă faci să spun că nu-mi plac bărbații? spuse Phat înapoi, dar ochii lui nu au lăsat deloc spatele subțire al lui Miles.

-Stiu. a spus un mic răspuns, înainte de a pleca înapoi, lăsându-l pe Phat în picioare și gândindu-se singur.

--Nu-mi place această persoană... Phat este tăcut și se gândește la propriile cuvinte, indiferent dacă într-adevăr nu-i place un bărbat așa cum spune gura lui sau nu.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum