-Phi Din, cred că ar trebui să te întorci. spuse Pong.
Dar lui Din nu-i păsa să asculte, a coborât din mașină cu o privire goală pe față și a mers până la ușa mașinii în partea lui Pong.
--Coboară, vreau să urc în camera lui Pong , spuse Din.
Pong a vrut să-și muște limba până la moarte. Indiferent ce spune, Din nu pare să audă sau să-i pese.
Pong a fost nevoit să coboare din mașină fără tragere de inimă, cu valuri de căldură văzând ochii studenților care treceau și privind cu interes la bărbatul înalt și chipeș care a deschis ușa mașinii pentru un alt tânăr.
După ce a coborât din mașină, Pong a intrat imediat în cămin. Chiar dacă muşca canalul dragostei, Pong era dispus să strângă din dinţi. Indiferent cât de repede mergea, simțea silueta înaltă a lui Din mergând alături de el tot timpul.
- E camera mea ,spuse Pong, ca Din să plece după ce a ajuns în camera de la etajul doi.
-Aceasta camera? Să mergem în cameră. - Din a luat cheia în mâna lui Pong și a deschis camera pentru a intra repede.
--Hei... Phi Din!
Pong nu-l poate opri pe Din la timp.
Din a intrat în camera lui Pong și s-a uitat în jur.
- Atât de îngustă , spuse Din.
--Care ar fi lățimea, Phi? Este un cămin studențesc, nu un apartament de un milion de dolari pentru a fi spațios ,spuse Pong, înainte de a merge să pună geanta pe masă în colțul camerei și să se prăbușească pe patul lui de o persoană.
- Pong trăiește singur? a întrebat Din nou după ce a plecat să se uite la balconul lui Pong.
- ---Îmi place să fiu singur , spuse din nou Pong, simțindu-se epuizat și dorind să doarmă, dar este blocat cu o siluetă înaltă care nu se gândește să se întoarcă.
- - Frate Din, trebuie să te întorci. Vreau să dorm , spuse Pong pe un ton lent.
--Du-te la culcare, nu-ți face griji pentru mine spuse Din zâmbind, dar pare să continue să exploreze camera lui Pong neîncetat.
Pong oftă greu, văzând că Din nu se duce nicăieri. Pong a decis să doarmă, fără nici un interes pentru Din. Pong se întinse pe pat, cu mâna pe frunte și apoi închise ochii.
A simțit patul legănându-se în scurt timp, dar nu a putut spune nimic. Până când silueta înaltă a lui Din a călcat pe tot corpul lui Pong.
- Hei!! Frate Din, ce ai de gând să faci? Ridice în picioare! - Pong a încercat să ridice mâna pentru a împinge pieptul puternic al lui Din, dar Din nu s-a mișcat deloc.
-Voi dormi cu tine , spuse Din cu un zâmbet ironic.
- Du-te înapoi la culcare la tine. De ce ai venit să te întinzi și să mă strângi?! strigă Pong.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Storie d'amore🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...