-Când te-ai trezit? De ce nu m-ai trezit? murmură vocea lui Mon în bucătărie, mergând adormit să se așeze pe un scaun cu fața în jos la masa de sufragerie.
-De ce nu continui sa dormi? Esti somnoros? întrebă Ryo înapoi, întorcându-se să se uite la Mon și luându-și mâinile de pe terci de pe aragaz.
- M-am trezit și nu te-am văzut. Așa că am coborât și m-am uitat după tine ,spuse Mon din nou.
- Atunci du-te mai întâi întinde-te pe canapea. De îndată ce termin terciul, te strig ,spuse Ryo înapoi.
Mon dădu din cap, înainte de a se clătina spre canapeaua din sufragerie și de a se întinde. Ryo a clătinat din cap zâmbind, înainte de a-și îndrepta atenția înapoi spre terciul din fața lui.
- Uhhh... Ummm.
A apărut geamătul lui Mon, când și-a dat seama că ceva își împletește limba cu greutatea corpului cuiva pe el.
Mon a deschis puțin ochii, înainte de a fi șocat să afle că era sărutat de Ryo.
O mână mică s-a ridicat pentru a împinge pieptul lui Ryo, dar cealaltă parte a revenit cu un alt sărut.
Limba fierbinte a împins limba mică până când trupul lui Mon s-a cutremurat. Ryo a gustat buzele moi și a plecat încet.
- Ce-mi faci, Ryo? a întrebat Mon pe un ton confuz.
Fața lui era fierbinte, după liniște ochii i s-au luminat imediat.
- Trezindu-te, te-am strigat de mai multe ori si nu te-ai trezit. Așa că te-am trezit așa ,spuse Ryo zâmbind.
-Nu te-am auzit strigând.... Găsești o oportunitate de a fi excitat cu mine , spuse Mon cu rușine
- Știi, vino mai întâi să ia micul dejun , spuse Ryo, înainte să coboare de pe corpul lui Mon și să-l tragă de brațul lui Mon să se așeze.
- Încă nu m-am spalat pe fata si nici nu m-am spalat pe dinti ,a protestat Mon.
- E în regulă, ti-am spălat eu gura pentru tine ,spuse Ryo, înainte de a-i trage mâna lui Mon spre bucătărie.
Aucii!
Mon a lovit piciorul lui Ryo pentru a-i acoperi jena.
- Hai să mergem, perversule - spuse Mon înapoi, Ryo nu putea decât să râdă încet.
După ce a intrat în bucătărie, Ryo l-a așezat pe Mon și i-a adus niște mâncare. Cei doi s-au așezat să mănânce în tăcere.
- Deci, ieșim astăzi? a întrebat Mon.
-Nu, aș prefera să stau acasă și să mă joc ,spuse Ryo, uitându-se la Mon cu ochi entuziasmați.
Acest lucru îl face pe Mon să se uite la terciul din castron.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Romance🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...