SPECIAL: Ziua Loy Krathong.

218 7 4
                                    


Notă⚠️: Loy Krathong. este : Festivalul thailandez al luminilor și felinarelor
Conţinut : Seara Loy Krathong este unul dintre cele mai pitorești festivaluri din Bangkok. Este atunci când oamenii se adună în jurul lacurilor, râurilor și canalelor pentru a aduce omagiu zeiței apei eliberând frumoase plute în formă de lotus, decorate cu lumânări, tămâie și flori pe apă.În fiecare an, Loy Krathong cade în noaptea celei de-a 12-a luni lunare (de obicei în noiembrie), la sfârșitul sezonului ploios când luna plină luminează cerul. Vederea a mii de krathongs , lumânările lor pâlpâitoare care trimit o mie de puncte de lumină departe în orizont este o priveliște cu adevărat magică și există o mulțime de locuri în Bangkok unde te poți implica în festivități.Loy Krathong în Bangkok - unul dintre cele mai importante momente ale calendarului de evenimente din Bangkok
Ce este Loy Krathong?
Istoria din spatele festivalului este complexă, iar thailandezii îl sărbătoresc din mai multe motive. Pe măsură ce sezonul principal de recoltare a orezului se încheie, este timpul să-i mulțumim Zeiței Apei pentru rezervele ei abundente de un an, precum și scuze pentru poluarea apelor.Unii cred că acesta este momentul să „plutiți” în mod simbolic toată furia și ranchiunea de care v-ați ținut, iar includerea unei unghii sau a unei șuvițe de păr este văzută ca o modalitate de a renunța la o parte întunecată a voastră, pentru a începe din nou liber de sentimente negative. Dacă lumânarea ta rămâne aprinsă până când Krathong-ul tău dispare din vedere, înseamnă un an de noroc.În mod tradițional, thailandezii își eliberează kratongul în râuri și canale mici numite klongs . În zilele noastre, un iaz sau un lac este bine. Multe locuri găzduiesc o serie de activități culturale, cum ar fi spectacole de dans Ram Wong, concursuri de fabricare a krathong și un concurs de frumusețe.

 Multe locuri găzduiesc o serie de activități culturale, cum ar fi spectacole de dans Ram Wong, concursuri de fabricare a krathong și un concurs de frumusețe

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

– Phat, taci. Curăț rana acum.

Se auzi vocea aspră a lui Miles, în timp ce se așeza să curețe zgârieturile de pe corp pentru Phat. După ce Phat a evadat din spital de Halloween-ul  Miles l-a adus pe Phat înapoi acasă la Kan.

- Asta doare.... Am spus că nu-mi place alcoolul , spuse Phat, mormăind.

- Tocmai am curățat în jurul rănii. Cum voi preveni o infecție dacă folosesc doar soluția salină pentru a vă spăla rana?  spuse Miles înapoi.

- Mama a spus că e mai bine să pui alcool pe rană. - spuse mama lui Phat, în timp ce îl privea pe Miles curățând rana pentru Phat.

- O, mami, vrei să-ți omori propriul fiu? - gemu Phat.

- Mai există un chip despre care să vorbim? Chiar și învinețit, tot e atât de enervant , spuse mama

După ce Miles l-a adus acasă pe Phat, a primit câteva palme de la mama lui și a stat ascultând o prelegere lungă de la tatăl său.

Apoi a trebuit să meargă să-și ceară scuze medicilor și asistentelor de la spital pentru necazuri.

– Mamă, Miles a fost incomod cu tine , Phat a schimbat subiectul, înainte de a fi certat din nou.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum