— Ce discută cuplul? a întrebat Mint, când la văzut pe Phat jucându-se la telefon încruntat.Cât despre Miles, el s-a așezat și și-a făcut treaba stresat fără ca cei doi să se întoarcă să se uite unul la altul. Ceea ce era prea obișnuit în ochii lui Mint.
Miles se uită puţin la Phat, dar când a văzut că cealaltă parte nu se uita, Miles se întoarse.
-Aș prefera să merg sus și să mă joc în dormitor. Rămânând aici, voi întrerupe munca cuiva ,a spus Phat, când a părăsit biroul.
Mint a oftat greu.
-Ce faceți voi doi? Trei zile bune, patru zile cu ceartă.
-Ei bine, Phat este un idiot.
Miles s-a întors și s-a plâns surorii lui, când Phat nu era în birou.
- Ce altceva? întrebă Mint.
Miles și-a luat mâna de pe computer și și-a întors scaunul să se uite la sora lui.
-Ziua lui este peste două zile ,spuse Miles.
-Hmm ei bine, l-am auzit pe Mon spunând că poimâine este ziua lui Phat. Încă mă gândesc ce cadou să-i cumpăr lui Phat , spuse Mint înapoi.
Miles a oftat greu.
-Așa este, este ziua lui și coincide cu vacanța ,m-a invitat să călătoresc în alte provincii , a spus Miles.
-Oh, cred că Phat vrea să-și sărbătorească ziua de naștere singur cu tine , a spus Mint.
- Îl cunosc pe Phat ,dar uite cât de ocupat a fost studioul nostru în ultima vreme. Încă ceva, am un eveniment .... Mărturisesc că atunci am uitat că era ziua lui Phat , a spus Miles.
Mint a tăcut o vreme, pentru că a înțeles vag ceva.
-Așa că i-ai spus lui Phat că nu poți pleca. Deci Phat s-a supărat, nu? a spus Mint.
Miles dădu din cap.
- Jay, adevărul este că nu ar trebui să fie supărat pe mine. Phat știe că, dacă termin treaba, mă voi întoarce oricum să sărbătoresc. Chiar dacă noi doi nu aveam de gând să sărbătorim împreună în provincii. .... Când m-am dus să îi explic, spune ca nu-mi pasă de el. Apoi s-a supărat foarte tare. E doar o zi de naștere, ce e prea mult? Traiesc cu asta în fiecare zi. Nu e mai satisfăcător? Dacă vrea să calatorim o putem face în timpul liber ,sa mergem doar noi doi , spuse Miles din nou.
Mint se uită la frățiorul ei și oftă încet.
- Miles, știi la ce sunt zilele de naștere? Pentru tine, nu contează prea mult. Dar nu uita că oamenii nu sunt la fel. Phat vrea să fie o prioritate în această zi. În plus, nu ești oricine.Te întâlnești cu Phat.Uneori, nu este ciudat să oferi unul altuia un tratament special sau un cadou într-o zi mare ca aceasta din când în când , a spus Mint.
Miles se opri o clipă.
-Miles, nu sunt de partea lui Phat, dar încerc să te ajut. Dacă oamenii pe care îi iubim ne acordă atenție în fiecare zi, e bine. Dar ar fi și mai bine dacă oamenii pe care îi iubim ar acorda atenție specială în zile ca aceasta ,spuse Mint.
Miles era puțin tăcut.
— Deci crezi că m-am înșelat că nu vreau sărbătoresc singur , nu? - spuse Miles de parcă ar fi scuipat.
-Nu te înșeli, Miles. Dar dacă vrei să înțeleagă Phat, trebuie să explici bine. Nu încerca să-i explici dacă ai de gând să te lupți , spuse Mint.
CITEȘTI
O fotografie a iubirii 🩵
Storie d'amore🔞⚠️⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. 🔞⚠️ 💚Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați...