Capitolul 22

257 8 3
                                    

-Hmm ,răspunse Miles , dându-și seama că spusese prea multe de unul singur, înainte de a se întoarce să ceară orezul roșu de porc.

Cât despre Phat, a comandat să mănânce tăiței. După ce au primit mâncarea comandată, cei doi s-au așezat să mănânce în tăcere.

- La ce te uiti?  a întrebat Phat când îl vedea adesea pe Miles uitându-se la pastele.

- Este delicios?  a întrebat Miles, arătând spre castronul cu tăiței al lui Phat.

- Da, este delicios , a răspuns Phat intrigat.

- Lasă-mă să gust , spuse Miles, întinzându-și furculița și luând tăițeii din castronul lui Phat.

- Hmmm, delicios. Mătușă, aș dori un castron cu tăiței subțiri de porc. Phat, vrei să gătești pentru mine. Are un gust mai bun dacă îl gătiți , spuse Miles.

Phat era amețit, dar dădu din cap. Curând, tăițeii comandați de Miles au venit să fie serviți.

Miles a mutat castronul la Phat.

Phat s-a așezat drept și a gătit puțin înainte de a gusta. Apoi a mutat castronul înapoi la Miles. Miles a luat o mușcătură și a zâmbit satisfăcut înainte de a comuta între tăițeii din față și orezul roșu de porc.

- Huh, și tu mănânci mult ,spuse Phat în glumă.

- Mi-e foame, am mâncat puțină mâncare la serviciu , spuse Miles înapoi.

- Hmm... înțeleg... ți-ai pierdut energia aseară și ai vrea să adaugi ceva înapoi. Este normal ,spuse Phat cu o voce calmă, până când Miles aproape că se îneca cu tăițeii pe care îi mânca.

- Cine dracu te-a lăsat să vorbești despre astfel de lucruri acum?  i-a spus Miles lui Phat, când au apărut valuri de căldură, apoi s-a aplecat să mănânce fără să se uite la Phat.

Au mâncat amândoi până s-au săturat, apoi au plătit și s-au întors la studiou

Poți să mergi sus și să faci mai întâi un duș. Voi verifica fotografiile pe care le fac la eveniment ,i-a spus Miles lui Phat.

Phat dădu din cap și urcă în camera lui Miles într-un mod familiar. Phat și-a îmbrăcat hainele lui Miles și a rămas întins în camera lui uitându-se la televizor pentru o vreme.

Dar nu l-a văzut pe Miles apărând, așa că a coborât să vadă.

- Puteți continua să faceți asta mâine. Vino să faci un duș și să te culci ,a spus Phat când a văzut că Miles verifica pozele camerei.

Phat veni să stea în spatele scaunului lui Miles să se uite și la imaginile de pe ecranul computerului.

- Stai, cine a făcut poza aceea? a întrebat Phat, știind că și Mint a ajutat să facă poze la eveniment.

- Acest card este de la camera mea. Am făcut singur fotografia, de ce? răspunse Miles.

Phat întinse mâna să ia mouse-ul în mâna lui Miles și apăsă pe fotografie.

- Hă, ce naiba... idiotul ăsta se uită la aparatul de fotografiat cu ochii lui unsură. – a spus Phat, după ce s-a uitat la fotografiile lui Yut.

- La naiba, face poze la un eveniment. Cu plăcere va zâmbi. - spuse Miles înapoi.

-Dar uită-te la ochii acestui tip. Cred că îi zâmbește mai mult fotografului decât îi zâmbește camerei ,spuse Phat, arătând spre o poză cu Yut. Și uită-te la celelalte poze pe care nu le-ai făcut. Doar fotografiile tale, el se uită mereu în direcția ta ,spuse Phat, mutând fotografia lui Miles.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum