Capitolul 10 : Din 💜Pong Final

231 12 3
                                    

- Ai ceva să-mi spui? a întrebat Pong după ce l-a adus pe Phat la o masă de lângă terenul de fotbal

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Ai ceva să-mi spui? a întrebat Pong după ce l-a adus pe Phat la o masă de lângă terenul de fotbal.

- Este vorba despre P'Din. - spuse Phat trecând.

-Știam că vei veni și vei vorbi despre el. spuse Pong. -

-Îl înțelegi greșit pe P'Din, Ai'Pong. - spuse Phat.

- Ce? întrebă Pong cu o voce calmă.

-Despre tipul pe care l-a luat la cină și l-ai văzut , spuse Phat din nou.

Pong a tăcut o vreme, dar nu a spus nimic.

- Nu au nimic. P'Din doar investighează ceva despre acel bărbat , spuse Phat din nou, când văzu că prietenul lui asculta.

- Phi Din a adus problema asta ca să vorbească și cu mine și cu Miles. Bănuia că cineva l-a trimis pe acel bărbat să se împrietenească cu el. P'Din a mers să-l întâlnească pe acel bărbat la o petrecere de apreciere a clienților. Dacă nu mă înșel, P'Din te-a invitat, dar tu nu ai vrut să mergi. - spuse Phat.

Pong se gândi și își aminti că Din organizase o cină de mulțumire săptămâna trecută pentru clienți. Dar Pong a refuzat să participe la eveniment, pentru că a văzut că ar avea mari oameni de afaceri și lui Pong nu-i place să meargă la astfel de evenimente. Așa că a cerut să doarmă în cămin. Dar în noaptea aceea, Din s-a culcat din nou cu Pong și nu a vorbit despre el.

- Pong a rămas tăcut și nu a spus nimic, abia aștepta să-l audă pe Phat vorbind.

Bărbatul a spus că era pe cale să deschidă o mică tipografie, dar a vrut să studieze mai departe. Prin urmare, a căutat mereu sfaturi de la Phi Din. Mai mult, P'Din era suspicios de atitudinea acestui om, așa că a trecut mai departe , a continuat Phat. Cunoști pe cineva pe nume Wat? întrebă Phat și Pong dădu din cap.

- Și știți ce probleme au avut în trecut persoana numită Wat și Phi Din?  a întrebat Phat din nou.

Pong credea că Wat nu spusese nici un restaurant.

- Hum, știu. – răspunse el scurt.

S-a uitat pe lângă Phat, în fața clădirii colegiului din apropiere, a văzut că Din era sub un copac și i-a privit pe Pong și Phat cu o expresie serioasă.

-Ei bine, Phi Din mi-a spus despre asta. Așa că a bănuit că o persoană pe nume Wat a fost cea care l-a trimis pe acel bărbat să se împrietenească cu el, pentru a vedea atitudinea lui P'Din. Așa că P'Din s-a prefăcut că este interesat de acel bărbat pentru a afla adevărul despre ceea ce a cerut persoana numită Wat. Dar nici măcar nu știa tot adevărul. Avea o istorie înainte și Phi Din știa că persoana pe nume Wat dorea ca tu și P'Din să aveți o neînțelegere. A vrut sa se răzbune pe  Phi, înțelegi?  Phat i-a spus toată povestea.

Pong a tăcut și a oftat greu.

-Cât ți-a plătit, Phat?  a întrebat Pong încet, făcându-i pe Phat să se încrunte.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum