Capitolul 3:Din 💚Pong

246 12 1
                                    

Când Din l-a văzut pe Pong rostogolindu-se pe gazon, a fugit repede pe câmp, în mijlocul confuziei multor alții

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Când Din l-a văzut pe Pong rostogolindu-se pe gazon, a fugit repede pe câmp, în mijlocul confuziei multor alții.

- Huh... hei... W... Phi Din... ce faci? Lasă-mă, frate! a strigat deodată Pong, când Din a alergat și a apucat trupul lui Pong ca pe o prințesă.

-Pong este rănit. Te voi duce să-ți tratezi rana ,spuse Din înapoi.

Fața lui Pong s-a înroșit când s-a întors pentru a vedea ochii prietenilor săi și a fetelor din jurul lui care se uitau uimiți.

-Oh... Phi... stai... cine ești? Unde îl duci pe prietenul meu? Bill a fugit și a întrebat.

--Eu sunt... mama ta...   răspunde Din, dar Pong ridică mâna pentru a-i acoperi mai întâi gura lui Din.

--Acesta este Phi Din, fratele meu! spuse Pong grăbit.

Din și-a ridicat ușor sprâncenele, nu-i poate scoate mâna lui Pong din gură, pentru că ambele mâini îl țin pe corpul lui Pong.

--Fratele său? a întrebat Bill neîncrezător, pentru că nu a știut niciodată că Pong are un frate mai mare.

- Eh... Phi Din, poți să mă lași ,i-a spus Pong lui Din.

--Nu te voi lăsa să pleci... Îl voi duce pe Pong înapoi în camera sa, Nong. Îți iau prietenul, scuză-mă.

A terminat de vorbit, Din l-a purtat pe Pong să-și ia geanta.

- Phi Din, pot merge. Nu am nimic. Dacă faci asta, mă faci de rușine în fața altora , spuse Pong grăbit, pentru că nu vrea să fie răspândită această mare veste prin facultate.

--Esti sigur? a întrebat Din nou, doar ca să fiu sigur.

--Desigur Phi. Lasă-mă să plec, te rog. Ma faci de rusine. Nu sunt femeie, P'Din , spuse Pong, descurajat.

Din este de acord să-l lase pe Pong la pământ și să meargă. Dar Din încă îl ținea pe Pong și se duse la mașina lui.

- Phi, cred... Pong va evita.

- Urcă-te în mașină, te duc în camera ta , spuse Din, tăind subiectul înainte ca Pong să refuze.

Pong nu putea decât să ofte, pentru că știa că Din s-ar încăpățâna să-l urmeze oricum.

-BINE ,spuse Pong, înainte de a se urca în mașina lui Din.

Din a zâmbit puțin în timp ce Pong a fost de acord să meargă cu el. Când s-a urcat în mașină, l-a luat pe Pong înapoi și a parcat lângă cămin.

- De ce te oprești?  întrebă Pong surprins.

- Mă duc mai întâi la farmacie să cumpăr medicamente pentru a curăța rana. Așteptaţi un minut ,spuse el înainte de a coborî din mașină.

Pong se uită la spatele lat al lui Din cu o expresie ușor confuză și stresat .Din a cumpărat medicamentul și s-a întors la mașină.

-Totul este gata, să ne întoarcem în cameră ,spuse Din, în timp ce continua să conducă înapoi la cămin.

  O fotografie a iubirii 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum